navia

srijeda, 30.01.2008.

another sunny day?!...

...i ja odmah imam osjećaj da me Bog nešto časti! :) valjda sam baš bila dobra. dva sunčana zimska dana zaredom su u ovim krajevima prava privilegija. stoga kad se konačno dogode, ja ne znam kako bi se postavila. već sam nekako navikla na maglu i užasan smog, kupila sušilicu za veš, provjetravam stan isključivo do prije mraka i to. i onda kad me zaprepasti sunce, ja pravo preko vrata.dok šetuckam gradom i trudim se da ne potrošim nikakve pare, razmišljam o tome, kako uistinu previše stvari u životu uzimam for granted, poput sunčanog zimskog dana. da sam sad doma-doma, vjerojatno bi prošetala do Rata i kasnije popila kavu nekud na rivi, škiljeći kroz sunčane naočale u zrcalnu morsku površinu. i to bi bio dan kao svaki drugi. and I wouldn't give it a second thought. a tu doma, šetam i kad zapuše sjeverac, jer me podsjeća na buru koja mi je uvijek išla na živce, ali je zrak jednako hladan i svjež kao doma-doma. a di ne bi onda bila oduševljena suncem...većini ovdašnjih ljudi je to normalno, isto kao što im je savršeno normalno 500 drugih gluposti svakodnevnog života s kojima su jednostavno odrasli i žive, ne razmišljajući da postoji nešto drugačije, ponekad i bolje. al stvarno ne bih sad opet njorgetala o tome, jer dan je prelijep i prerijedak da ga time opterećujem...odoh napunit baterije za tmurne dane...:)

30.01.2008. u 13:56 • 0 KomentaraPrint#
< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

03/2008 (1)
02/2008 (1)
01/2008 (3)
12/2005 (1)
11/2005 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

O čemu ja

Kako sam oplovila pola svemira, završila u Srbiji i svakodnevno se trudim preživjeti dosadu, zloću i nezaposlenost

A zašto

Da pustim malo ljude da se odmore


Home, where my heart is

Photobucket
by mia

Photobucket
by lea

Photobucket
by lea

Photobucket
by lea

Photobucket
by lea

Photobucket
by me