navalni

četvrtak, 19.02.2009.

ZA DISPET...

Jos malo pa ce i CNN objavit da je u Masogradu i okolici pa snig. Bit cemo opet udarna vijest, ka i ono kad je Ivanisevic diga pokal u Wimbledonu. I bas zato sta mi je pun k..ac sniga i leda, za dispet stavljan, pisen ovi post o moru,suncu, kupanju,vrucini koja je nesnosljiva,kad znoj curi niz glavu i vrat, kad od linosti nemozes dignit ruku i otirat znoj, a puno lakse je dignit casu ladne pive,mmmm,a cvrcci pivaju popodnevnu serenadu.Ala gusta, ko to more platit. A sta je ono, ma nije pozar, nego nesto se dimi i lipo vonja, ono ima bit da Pela pece ribu, ajme ca vonja......
Ej, man, what are you doing?...?????!!!Back to reality...Ajde u pi..u m.....inu i ti i sta radin,vidis da pisen na blogu....Is it still snowing out there? Of course is snowing,it's february,you idiot..I ode moja riba i vonj u ku.ac..a kad pisen na poslu,tako mi i triba...

- 01:47 - Komentari (5) - Isprintaj - #

četvrtak, 12.02.2009.

Horoskop..

Ma nikad mi nije pogodija da cu dobit loto(a kupin diko listic),a o ljubavi da i ne prican,svrsija je kurbin pir, ali mi je zato ovih dana lipo bilo tamo zacrtano:
"zabolit ce vas kosti". A i nije bilo tesko pogodit,ionako me taredu vec nekoliko godina. I onda kad me stisnu padne mi na pamet ona nasa omarina,ajme da je sad dlaku nasega sunca i topline, pa da ugrijen kosti, a cvrci pivaju....ajme..

- 03:46 - Komentari (5) - Isprintaj - #