utorak, 01.05.2007.

Just ask me to leave...

izgubljenost prostora...
a ja u samom centru...
zvukovi pomazu zidovima da mi dodju sto blize...
osjecam laganu zbunjenost
mog vlastitog straha...
kao da se boji vise od mene...
cudno...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

gladna sam...
otkad sam hrani dopustila plovidbu mracnim ulicama,
grcenje zeludca postala je svakodnevica...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

zelim kisu...
natjerala bi me da se zatvorim u svoj svijet
i da na trenutak osjetim olaksanje jer ne mogu nigdje...
lica me umaraju...
ne znam sto da im pricam...
kao da sam izgubila put po kojem sam nedavno hodala...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

zelim neciji zagrljaj,
ali bez suvisnih pitanja...
toliko sam zbunjena da ne bih znala reci razloge
mog loseg raspolozenja...
samo neciji pogled pun razumjevanja
u kojem je poruka da sve na kraju dodje na svoje...
da svako pitanje na kraju nadje svoj odgovor...
da svaki dogadjaj nadje svoj razlog...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ne ocekujem da me shvate...
ne shvacam ni sama sebe...
ne ocekujem da me upoznaju...
previse sam komplicirana osoba za tako nesto...
ne ocekujem da kazu da ce sve biti dobro...
ne znaju sto me muci...
a ja po obicaju biram svoju prijateljicu sutnju...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

mislim da se vracam na staro...
zatvorenost mog lika u cetiri zida
ponovo pruza onu davnu sigurnost...
svijeca ponovo zeli da bude jedini izvor svjetlosti...
pruza mi tocno onoliko topline koliko mi sada treba...
tama u sobi odaje da sa mnom nesto nije u redu...
jedva cekam noc da se najveci izvor svjetlosti
sakrije iza brda koja me okruzuju...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

neprospavane noci...
jecanje u tisini...
grcenje od bolova duse...
psihopatski smijeh
i pljuvanje po ogledalu na moj odraz...
hodanje u krug i razgovor sa samim sobom...
cekanje poziva da vidim da li je ikome stalo...
odbacivanje mogucnosti da cu ikada biti normalna...
budni snovi o odlasku u nepoznato...
smisaljenje buducnosti daleko, sto dalje odavde...

samo me pitaj da odem...

Image Hosted by ImageShack.us

09:36 - Komentari (13) - Isprintaj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.