četvrtak, 22.03.2007.

Make me feel...

natjeraj me...
zelim nauciti tvoj ples...
dosta mi je gresaka koje ponavljam...
dugo sam spavala...
zelim otvoriti oci i osjetiti jutro...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

natjeraj me ponovo...
cekala sam predugo dolazak...
tvoj...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

natjeraj me...
da obrisem suze,
crne tragove
i nasmijem dusu...
jedno uvijek ostaje...
a ja sam prekasno shvatila...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

natjeraj me
da osjetim rosu...
osmijeh usana i dah zvijezda...
plesat cemo, znam...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

natjeraj me...
da podignem pogled...
ugledam lica od kojih se tako dugo skrivam...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

nestao je prostor...
nase mjesto...
zelim obnoviti sjecanja,
ali ne u realnosti...
razmisljanje o proslosti
oduzima mjesto buducnosti...
samo treba prekriziti ono
sto nitko ne smije saznati...
bijeg, jedina opcija nakon dugo vremena...
kako zivjeti ako ne ostajes dovoljno
dugo na jednom mjestu...
nista nije vrijedno tvoje izgubljenosti...
ujebes samo sebe...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

svi gledaju svoju guzicu,
a ti se grebi i bori za komadic stvarnosti...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

al' naucit cu ples bolje od ikog...
izmisliti novi ritam,
tempo koji nitko nece moci pratiti...
sjest cu u sredinu gomile,
bit cu im prepreka koju nece znati prijeci...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

necu biti zla...
samo osvetoljubiva...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

(maybe, this time I will know how to act...)

20:07 - Komentari (16) - Isprintaj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.