četvrtak, 15.03.2007.

Tell me it's beautiful to be nowhere...

izgubi me...
baci kao novcic za srecu...
igraj mislima igru sjena...
plasi me...
reci da cu te izgubiti ako se ne promjenim...
daj mi poticaj da otvorim oci...
sjeti se...
dana...noci...zvijezda...neba...
nista nije bilo oko nas...
samo dodir hladnih ruku...
poljubi me...
nezamjeceno...
skrivaj me od drugih...
reci ponovo zadnje rijeci...
zavedi me...slatko...
dopusti mi osmijeh...
reci da je lijepo biti nigdje...
stvori svijet samo za nas...
ugasi svijecu da nestanemo zauvijek...
osjeti vjetar i njegovu hladnocu...
sanjaj ponovo zadnji dan...
prozivi vjecnost jer ona ne postoji...
klekni tiho i pusti suzu...
zauvijek je preteska rijec...
a mi smo se kleli...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

01:29 - Komentari (16) - Isprintaj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.