četvrtak, 08.03.2007.

Am I wrong...?

prolazila sam perom po starom papiru,
pisala proslost po sjecanju...
mijenjala likove, dogadjaje, osjecaje...
oblacila raskosne haljine, bojala u sarene boje,
izbacila kisu i snijeg...
natjerala smijeh da nikad ne napusta lica...
natjerala ljubav da osjeti kako je patiti...

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlargeSlibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

cekala sam svoje rodjenje...
smisljala scenarij i dobro cuvala temu...
ako budu postojala dva ista zivota jedan ce se ponistiti...

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlargeSlibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

imala sam krila prije nego sto sam dosla na ovaj svijet...
bila sam andjeo svog malog carstva...
nije bilo zakona,
patnja je bila nepoznat pojam...
osmijeh glavna tema za razgovor...

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlargeSlibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

godine su prolazile brzinom svjetlosti...
okret lica na dane srece nije bio moguc...
predaleko...prebrzo smo odlazili u nepoznate prostore
da bi sada imalo smisla mijenjati vec ucinjeno...
ono sto si prozivio mogao si samo zaboraviti...

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlargeSlibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge



p.s Insomnia:, slike su jednostavno...

04:22 - Komentari (12) - Isprintaj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.