23

utorak

listopad

2007

Lisina

Kkao u nedjelju vjerojatno idem na Hahlić, danas sam se zaputio na Lisinu kako bih malo nadogradio kondiciju. Moram priznati da sam je u potpunosti izgubio, jedva sam se popeo:(!
Slike nazalost nemam jer nisam uzeo fotic, no ovaj post sam zapravo napisao kako bih rekao da ljudi koji voze škumskim cestama nisu baš pri sebi. Skoro me jedna niva pokupila, tako je brzo ušla u krivinu da ju je pjesak zanijeo kad me vozač vidio. Jedva je ostao na cesti. Stoga, oprez i Bogu iza nogu!

Dom na Lisini je prekrasan, no zapušten unazad par godina. Opustošen je, uspio sam ući jednostavno otvorivši vrata. Unutra nema ništa. Neka su stakla porazbijana.
Ima jedna cesta što vodi iznad doma i na kamenu sam vidio da to vodi na Crni vrh, Šiju, Vodice, Planik i Učku.

Ispred doma nalazi se hrpa porušenih bukvi. Šteta, jer mjesto im je u šumi!

http://img153.imageshack.us/img153/9053/92276156fm4.jpg

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.