SLIKE S MATURALCA...


Image Hosted by ImageShack.us

pogled na Dubrovnik...



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


većina nas na okupu...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja na Stradunu u Dubrovniku.



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

curke na Stradunu...helena,ja,marina,matea,karla


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Karla i ja...pauza poslije ručka =)


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

najbolja slika...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Lovro,Igor,Marina V.,Helena,ja,Sandro


Image Hosted by ImageShack.us

igor s mojim naočalama glumi heteroseksualca...



Image Hosted by ImageShack.us

helena...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

curke s antom rukavinom...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

a vidi njih...molim te...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Marina V.,ja,Helena...na stadinu od Hajduka



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



"DRAGOCJENI" PRIPADNICI MUŠKOG SPOLA,UPOZORAVAM VAS UNAPRIJED,AKO STE KRHKI I UVRJEDLJIVI PO PRIRODI,MOLIM VAS NE ČITAJTE OVU PJESMICU,ALI JA ĆU JE OBJAVITI JER JE TO PJESMA OD NAŠEG KLANA (Marina 1,Marina 2,Karla,Matea,Helena,Barbara i Iris (ja) )

MUŠKARCI SU SVINJE,
MUŠKARCI SU BOL,
MUŠKARCI SU SAMO ZA JEDNU NOĆ,
UBI IH KRIŽEM,
JER VRAGOVI SU SVI,
NEDAJMO SE ŽENE NA PRIJESTOLJU SMO MI! thumbup


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

marina,helena i ja...



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

naše "male" guzičice....1.moja,2.marinina,3.mateina,4.helenina,5.ivonina..he-he


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ova slika mi je super...=)


Kada bi vrijedilo pravilo:oko za ok,zub za zub....
Ljudi bi uskoro postali slijepi i krezubi!



...~...PAR MOJIH SLIKICA...~...:



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!




...~..:.¤'....*....˘SLIČICE˘...:....¤'..*....~'...


blog layouts

blog layouts





Friendster

Friendster





blog layouts

blog layouts





Myspace layouts

Myspace layouts





Myspace layouts

Myspace layouts





Blog images

Blog images




Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



ti ga gledaš...a on ti se nasmije...pomisliš možda se smije jer mu se sviđam,a on se smije,zbog toga šta ispadaš glupa!!!


prijateljsto se može uspoređivati sa biljkom,ako ju svaki dan zaljevaš ona će rasti,a ako sam jedan dan baciš u njenu zemlju kap otrova...biljka će uvenuti,i trebati će puno vremena da se oporavi,i uzdigne svoju stabiljku prema gore.



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



A EVO I PAR MUDRIH IZREKA,KOJE TREBATE USVOJITI....


DON'T DRINK AND DRIVE,TAKE A JOINT AND FLY!

Image Hosted by ImageShack.us



MAKE LOVE,NOT WAR...

Image Hosted by ImageShack.us



DON'T WORRY BE HAPPY!

Image Hosted by ImageShack.us










< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (9)
Veljača 2007 (14)
Siječanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari on/off

by MC Brane

Opis bloga...

BOK LJUDI NA OVOM BLOGU NAJVIŠE ĆE SE NALAZITI DOGAĐAJI IZ MOG TAKO DIVNOG MLADENAČKOG SVIJETA,ZNATE ONU:UŽIVAJ SADA DOK SI MLAD....
BITI ĆE TU SVEGA...A MOŽDA I PAR GLUPOSTI,uživajte!thumbup



Image Hosted by ImageShack.us



Free Music

Free Music



Free Music


EVO VAM SAT U SLUČAJU DA SE IZGUBITE U VREMENU!






*NEKI OD BLOGOVA KOJE POSJEĆUJEM*


HELENA
MARINA
MARINA T...
MATEA
NADJA
MARE & ENA
BABSY-THE FACA
TENA
KARLA-iz Bribira
NAVA- isto iz Bribira
ANĐA
KARLA
ANTONIA-Crikvenica
VEDRAN-Rijeka
ANTONELA-Bjelovar:
ELA-Bj.
MAJA-Bjelovar
KREŠO I EDI- Bjelovar
MATEJ
IRENA I SARA
EMA
LALA-8B
TANY



U BRIZI SI KOJA JE OSOBA ONA PRAVA ZA TEBE...IMAM RJEŠENJE...KLIKNI I IZRAČUNAJ...SRETNO!cerek




NEŠTO O MENI:


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

..Prvo slika...eek

kikica_14@msn.com
cokies@net.hr

IME:Iris
GODINE:15...dead
HOROSKOP:tvrdoglavi Ovan.
VISOKA:173..TEŠKA:55 kg..=)
MJESTO:nažalost Novi Vinodolski
ŠKOLA:1.G1 Opća u Crikvenici
TRENIRAM:Odbojku
VOLIM:pizzu,paštu s plodovima morA,napolitanke,čokoladu ,votku (šumsko voće),Breezer,Colu,smijeh,dobru šalu zabavu,izlaske s prijateljima,putovati,svoje mačke,igrati simse,surfati netom,MSN,ljeto,mobitel,TV...
NE VOLIM:mahune, grašak ,pivo ,školu ,njemački ,laž ,pokvarene ljude ,sebične ,škrte ,dvoličnost ,nevrijeme ,kišu ,narodnjake...
PRIJATELJI:Helena ,Marina i V i T,Matea ,Navarona ,Morena ,Karla ,Barbara...Denis ,Lovro ,Matej ,Puto ,ima ih još...
LJUBAV:sviđa mi se jedan dečko..fino
MOTO:

-Ne radi drugima,ono šta ne želiš da tebi rade...
-Budi ono šta jesi,ne glumi,jer samo tako si najbolji!
-Život je ko' kolo sreće,jedan dan "stojiš" a drugi si već na tlu...
-Don't worry be hapy!



VICEVI:>



> Dodje Mujo kod doktora: "Boli me cijelo tijelo. Sve sto taknem boli - glava, trbuh, noge, grudi, sve!" Dr.: "Ma tijelo je u redu, samo vam je prst slomljen."


>> Policajac zaustavlja vozaca: "Ne rade vam svjetla. To ce vas kostati 300 kuna." "Super, za istu stvar u servisu su mi htjeli uzeti 1000 kuna!


>> U Savi nasli les. Nema tragova nasilja, samo je u ruci cvrsto drzao papiric na kom je pisalo: "Mujo, daj kad si vec u Sloveniji skoci u Savu i vidi imal' guma!"


>> "Je li, bolan Mujo, volis li ti seks u troje?" "Da volim... obozavam!" "Pa sta cekas, trci onda kuci!"


>> Sto je to - cetvorica u jednoj sobi, a samo jedan radi? Tri drzavna sluzbenika i ventilator.



>> Stoji Mujo ispod prozora rodilista i pita Fatu: "Sto je?" "Pa sin.", kaze Fata. "A na koga slici?" "Maaa... ne znas ga ti."



Image Hosted by ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us

KUĆA STRAVE I UŽASA....eeknjaminaughtyzalivenbang

Image Hosted by ImageShack.us

MOJE STARKE...thumbup

SLIKE IZ RIJEKE:


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

U Toweru:Ivona,Matea,Helena,ja,Barbara,Marina v.


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Marina..&..me...


Žene su kao "Božanstvena komedija":raj za oči,pakao za dušu i čistilište za novčanik....


Kako da te nađem u izlasku sunca,kako da te probudim iz lijepog sna,kako da zajedno otvorimo oči,kako da te nađem u kapljici rosekad ti spavaš do podne!




Pitaš se kako uzgajati dobro prijateljstvo?
Evo pet koraka za početak:
1.Izaberi dobro srce.
2.Posudi ga u teglici povjerenja.
3.Zalijevaj ga brižnim i dobrim mislima.
4.S vremenom dodaj dodir utjehe.
5.A svakoga dana ukloni suho lišće nesporazuma!



Ne srami se suprotnog spola.
Spraši mu sve u lice,kada ti potroši sve živce
Omaložavaj ga, kad stvarno prekrši sve granice.
A i ponekad mu pokaži nježne osjećaje,jer oni su ipak duboko u duši nježna,mala bića.




Image Hosted by ImageShack.us

Zauvijek zajedno....kiss



Image Hosted by ImageShack.us

Zauvijek sam....no



Ja hoću nešto što je u modi,što svatko radi i što nikad ne dosadi.
Samo moramo paziti,da se,zaboga,dijete ne rodi iz toga!



Nikad,baš nikad shvatiti neću,zašto sam u tebi tražila sreću.
I nikad baš nikad shvatiti neću zašto sam od svih budala,odabrala najveću!





MOJE MACE...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

subota, 20.10.2007.

VEĆ JE BILO VRIJEME ZA NOVI POST!

Ej,evo napokon da napišem nešto...Baš sam se sada vratila iz grada,ajme vani je ledaraeek,svi organi su mi se ukočili..hehe,išli smo mi cure još jednom,nadam se i ne posljednji put u jednu kuću(ruševinu),koja će se uskoro rušiti,valjda će nešto graditi..a jbg,a baš smo lijepe trenutke provodili tamo..=)belj.Kako ste vi,ako još uvijek neko posjećuje ovaj blog?!..Jao škola,ajme meni,nije baš dobro počelozubo,imam već dvije jedinice,jednu iz fizike pisali smo neki test,ma grozno,5 zadataka,od toga mi je čak jedan točan..a druga jedinica je iz njemačkog,bio je neki nenajavljeni diktat,a nisam niš bolje ni očekivala...Ma dobro pustimo mi sad školu..a o čem da pišem..trebala bi tema ljubav,e to je tajna misterija,zato šta se ništa nije promijenilo,još uvijek je razdoblje traženja...mislim imam na vidiku nekoga,ali o tom potom..Idem ja,ne znam kad dolazi novi post,jer sam jedva ovaj napisala,budite milosrdni i dodijelite neki komentar.mah kiss



| koMaj... (61) | virus | ? |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.