nedjelja, 20.01.2008.

NIKOLA DIMITROVIC
Psalam 2

Svi da su blaženi, kojiem je prošten grih
i kim su skroveni griehovi velji njih;
blaženi muž oni medju sva stvorenĽja,
kojemu višnji ni navrgo zgriešenĽja
i komu u duši ni zlobe ni zledi, 5
neg pravdu on druži po vieke i sliedi.
Eto sto do sad ja satvarah potaje
zgrišenĽja vaj moja, boles me skončuje,
ter mi se zgodilĽ jes, kako na čoviku,
koji nie htio boles pokazati pokazati lječniku. 10
Kroz toj su me kosti, u kojieh nie moći,
u vrloj za dosti ostarilĽ nemoći,
cjeć koje za mal čas na pomoć vapeći,
privelju tvoju vlas nepristav cvileći,
u dne i u noći, tva ruka viteška 15
u kojoj su sve moći, vrh mene oteška,
ter nebog svakoje, kada trn proskoći
grešno srce moje, oćutih žestoči,
Jurve sam parjal zled, ku ćutih vele dni,
tiem sveti tvoj pogled bez srdjbe svrn k meni, 20
jer suze sej moje, ke ronim grieha dil,
jur su plam od tvoje rasrdjbe pogasilĽ.
Pak ti znaš, jer sam ja samo tve stvorenĽje
i prilika tvoja, a ti me spasenĽje.
Ja ti sam zlobe me, ke držah skroveno 25
minoto toj vrieme, pokazo svršeno.
Jer oni velji strah, cjeć koga u meni
zgrišenja satvarah, ni broja kojim ni,
jur mi se svrnul jes u velje ufanĽje
ter mi je vratil svies i smiril me stanĽje. 30
Tiem zlobe, ke sliedjah, ostavih sasma prem
i ohol što idjah, umiljen sada grem;
nu velja tva ljubav, životu ka momu
pokazalĽ jes put prav, uzrok je bil tomu.
Prislavni moj bože, pod nebom taj tko je, 35
stoti dil da može dobrote rit tvoje?
I velje milosti i one ljubavi,
Koja me gorkosti pakljene izbavi?
Dobro ne budući spovidil tebi zled,
srce me razvrući, ko bješe kako led, 40
i tvoju na pospjeh milos mi hotje dat,
jer ces prie prostit grieh, neg li za nj pedepsat.
Kroz toj svaki čovjek posvećen još da je zgor
( bez grieha jer u viek ne moze biti nitkor),
ima se na sviti u vrieme svakoje 45
priklono moliti za zgriesenĽje svoje,
i gorku čutiti u srcu svom boles,
jer dobro činiti potrebno vazda jes.
Njekoji razgovor odkle mi veće ni.
Srdašce jak mramor steko sam u meni, 50
tere sam mimo toj cjeć tvoje ljubavi
obrnul stupaj moj za sliedit put pravi.
I ako prem dosti pospješan niesam bil,
nu u tve milosti, znam, niesam još zacknil.
Jer oni ki budu svršeno uckniti, 55
hoće jim za ludu i zaman sve biti.
Još kad bi iz oči potpope ljevali,
ne bi tĽ se na oči nigdar približali.
Zač ne češ tada htjet čuti njih plakanĽje
ni poste njih vidjet ni njih pokajanĽje. 60
Ti sĽ me utočiste i dobro svakoje,
ti si pribježište od tuge sve moje,
ka bješe do sada život moj obujalĽ
i srcu mom jada s čemerom dosti dalĽ.
Kroz toj me vesela, molim te, učini, 65
neka ja od sela mirujem po sve dni.
Čuju tvoj slavni glas, jedini bože moj,
koji mi na svak čas govori sve ovoj:
razum ću, svies i um dopustit ja tebi
i hoću tĽ pravi drum pokazat od nebi, 70
ter ću utvrditi vrh tebe oči me,
da uvik slaviti budeš moje ime.
Je lĽ itkor na svieti, da voze zamjerno
Ovo me izreti veselĽje neizmjerno?
Ko višnji rad svoje velike ljubavi 75
u srce tać moje kreposno postavi.
Jer tužan jure bih pogriešil put pravi,
ter kako sliep idih k nevoljnoj dubravi,
u koju zahode oni, ki život svoj
U krilu provode bludnosti ljuvenoj. 80
Jer veće ovi svit neg li boga ljube
za radost, ka će bit i proć, vječnu gube.
Nu sasma višnja ćes miso mi tuj skrati
i pamet i mu svies na pravi put svrati.
Nemojte jako konj i mulac vi biti, 85
ki kad hoć proć mimo nj, pruca se kopiti.
u kojih uma ni ni stida ni srama,
čeljusti njih stegni oglavmi i uzdama,
neka se oni tad ne budu prucati,
kada ih grieha rad budes pedepsati. 90
Mnoge su na sviti od bičev prilike,
kiem opći sviestiti višnja moć grešnike;
nu koji ufanĽje u bogu imaju,
u miru njih stanĽje sve dni uživaju.
Veseli budte vi svi u godspodinu, 95
koji ste put pravi sliedili i istinu;
i ki ste pravedni i ćisti u svemu,
slavite se po sve dni u srcu vašemu.
od zemlje počete do sada, sad i svedj
trojice prisvete svak slavu pripovjedj, 100
i vik ne pristale naricaj njoj hvale.


- 13:26 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  siječanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Siječanj 2008 (16)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

citaj

Vesna Pisarovic - Srela sam andjela

mah
U mom životu, dan kao crta
linija kratka, ista sva jutra.
Podne i ponoć meni je isto
otkad te nema, nema ni smisla.

Ti samo ti, zapamti
ti samo ti, zapamti.

Ja jednom srela sam anđela
on nije bio samo moj.
Ja jednom srela sam anđela
najljepšeg osmijeha.

Život me plaši, lakše je spavati
da bar se mogu u tebe sakriti.
Podne i ponoć meni je isto
otkad te nema, nema ni smisla.

Ti samo ti, zapamti
ti samo ti, zapamti.

Ja jednom srela sam anđela...

- za mog andjela Stipu
cry

MUDRE IZREKE O PRIJATELJSTVU

mah
Prijatelja kori kad ste sami, hvali ga javno.

O tvojoj se stvari radi kad gori susjedova kuća.

Čist račun, dobri prijatelji.

Zahvalnost je lakša od pera.

Voli svog susjeda ali ne ruši ogradu.

Prijatelj sih nije ničiji prijatelj.

Imati neprijatelja jasno dokazuje da imamo i zasluga.

Čovjek je čovjeku vuk.

Oholost razdvaja ljude, skromnost ih privlači.

Pet minuta pomoći bolje je nego deset dana sućuti.

O tvojoj se stvari radi kad susjedova kuća gori.

Rijedak posjet uvećava prijateljstvo.

Ideale nekog društva najbolje ćete prosuditi po reklamama.

Tko želi nešto naučiti, nači će način; tko ne želi, naći će
Kad sam bio mlad mislio sam da je novac najvažnija stvar u životu; sad kad sam
ostario znam da jest!
Oscar Wilde

Ako glupost preživi, možemo reći da je preglupa i da umre.
Ako hoćeš da se obogatiš idi među siromahe.?!
Ako ja odem, tko će ostati; a ako ja ostanem, tko će otići?
Ako jedna želja nije zadovoljena to je dovoljan razlog da duša tuguje.
Ako kažeš neku tajnu svom prijatelju, vodi računa da i on ima svog prijatelja.
Ako me i ne voliš, nije važno, ja ionako mogu voljeti za dvoje.
Ako ne znaš udarati, ne pokazuj zube.
Ako neka žena kupuje košulju, onda je zaljubljena. Kad je pegla onda je udata. Ako pri tome pjeva, onda je i prvo i drugo.
Ako nekoga mrzAko glupost preživi, možemo reći da je preglupa i da umre.
Ako hoćeš da se obogatiš idi među siromahe.?!
Ako ja odem, tko će ostati; a ako ja ostanem, tko će otići?
Ako jedna želja nije zadovoljena to je dovoljan razlog da duša tuguje.
Ako kažeš neku tajnu svom prijatelju, vodi računa da i on ima svog prijatelja.
Ako me i ne voliš, nije važno, ja ionako mogu voljeti za dvoje.
Ako ne znaš udarati, ne pokazuj zube.
Ako neka žena kupuje košulju, onda je zaljubljena. Kad je pegla onda je udata. Ako pri tome pjeva, onda je i prvo i drugo.
Ako nekoga mrzi mnogo ljudi, to mora da je dobar čovjek.
Ako netko voli jedan cvijet koji postoji samo na jednoj među milionima zvijezda, to je dovoljno da bude sretan kad ih posmatra.
Ako novac doista ne donosi sreću, onda ga vratite.
Ako pri svakoj prijateljskoj usluzi odmah misliš na zahvalnost, onda nisi darovao, već prodao.
Ako se bojiš usamljenosti, ne ženi se.
Ako se svi konopci pokidaju, čovjek više neće moći ni da se objesi.
Ako si čovijek - vodi ljubav, ako si cvijet - budi mimoza.
Ako si poslao devet glupaka da ti nešto kupe, ti si postao deseti.
Ako sjekira ne sječe; naoštriti se može, ali ako te žena neće, ništa ti ne pomaže.
Ako ste ušutkali nekoga niste ga i preobratili.
Ako su sve druge nagrade razgrabljene - uzmi prvu.
Ako ti je slaba pamet, moraš imati zdrava leđa.
Ako ti je žena dobra, druga ti ne treba.
Ako vašom glavom često prolaze pametne misli, to znači da se tamo i ne zadržavaju.
Ako želite uspijeti u društvu, ubijte svoju savjest.