utorak, 13.08.2013.

Mudrost dolazi s godinama. Međutim, ponekad godine dođu i same....

Nevezano uz to, krenula sam s dijetom. Svi idu prije ljetovanja – ja idem poslije. Čisto zato jer ne volim biti kao ostali.

Proučavala sam sve te dijete i nijedna mi nije djelovala obećavajuće pa, pošto volim lubenice, odlučih se za lubenica-dijetu. Nije uopće teška, bez problema sam ju odradila.

Ukoliko se netko odluči, evo koraka:

1. Ponedjeljak
Doručak: Poželite ukućanima dobro jutro, obavijestite ih da ste od danas na fantastičnoj dijeti i pustite ih nek vam zavide.
Ručak: Prošetajte do placa, kupite dvije najveće lubenice koje nađete, stavite ih pod ruku i pješice se vratite kući.
Večera: Popijte čašu mlake vode.

2. Utorak
Doručak: Aspirin, ako je upala mišića nepodnošljiva, onda dva.
Ručak: Izvedite vaše lubenice u šetnju! Odvedite ih u park. Idite pješice i nosite ih pod rukom.
Večera: Jedan kiririki.

3. Srijeda
Doručak: Uzmite lubenicu u ruke, ispružite ju ispred sebe, napravite 20 čučnjeva.
Ručak: Kotrljajte lubenice 40 km u smjeru zapada. I natrag.
Večera: Osmjehnite se sebi u ogledalo. Pozitivan stav je najbolja večera!

4. Četvrtak
Doručak: Lezite na pod, ruke iza glave, lubenica u ruke. Napravite 5 serija po 20 trbušnjaka.
Ručak: Odnesite vaše lubenice da vide šetnicu. Nosite ih pod rukom sve do šetnice.
Večera: Jedan paradajz i jedna maslina. Čaša vode i - osmijeh!

5. Petak
Doručak: Stanite na vagu, do sada ste trebali izgubiti oko 9 kilograma. Podijelite sa ukućanima radosnu vijest, ali ne i njihov doručak.
Ručak: Njam, njam! Ručak od srijede vam je baš "sjeo". Sa sjetom ga se prisjećate… Častite sebe i ponovite ovo gastronomsko iskustvo!
Večera: Razmišljajte o hrani dobrih 15-ak minuta.

6. Subota
Doručak: Uhvatite lubenicu nogama, napravite tri serije po deset sklekova. Ako ste i dalje baš gladni, ponovite sve još jednom.
Ručak: Nasjeckajte prvu lubenicu, pojedite tri koštice. Ostatak lubenice odnesite u smeće, trčećim korakom, na drugi kraj grada.
Večera: Maštajte o tome da ste zgodni i vitki. Plaža, trbušnjaci bakrene boje, more….

7. Nedjelja
Doručak: Pokažite svoju novu liniju ukućanima, natrljajte im na nos to što nisu vjerovali u vas.
Ručak: Nasjeckajte i drugu lubenicu, častite se i pojedite komadić iz sredine. Ostatak odnesite i bacite u smeće, hodajte na rukama, na drugi kraj grada.
Večera: Bitno je da se večera ne preskače, pa zato – osmijeh.


Za kraj, jedan vic:
Žena: 'Ja sam tebi poput Pepeljuge, kuham, peglam, perem, čistim...'
Muž: 'Pa, nisam li ti rekao da ćeš živjeti kao u bajci kad se udaš za mene?'

- 16:30 -

Komentari (3) - Isprintaj - #

petak, 09.08.2013.

Travelino

Ton, ide. Kamera, ide. A evo i mene.

Odmah na početku da napomenem da je ovo jedan od rijetkih, ako ne i jedini post u kojem naslov stvarno ima veze s postom.

Gdje ste dragi blogeri i ice? Jeste ljetovali ili se spremate? Nemojte me pitati gdje sam bila jer vam neću reći da sam bila u Petrčanima. Iako nemam običaj reklamirati nikoga (nitko mi nikad nije platio reklamu gad demit), htjela bih ovom (ne)prilikom (jer kod mene su češće neprilike, nego obrnuto) spomenuti da sam ove godine ljetovala preko agencije Travelino i ugodno sam iznenađena profesionalnošću, ljubaznošću, susretljivošću i svim ostalim što ne završava na ŠĆU. Ajmo jedan spontani aplauz za Travelino! Ništa? Ok, stignete kasnije.

Pa pošto su mi oni dani u mjesecu, da napišem riječ, dvije, četiri.

Vratih se na posao, a ovdje sve po starom. I dalje su svi ludi, živčani i nadasve nenormalni. I svi imaju potrebe - posebne potrebe. Moj najdraži dio dana (gablec) je i dalje moja jedina svijetla točka.

Može sad onaj aplauz? Ajmo svi skupa na jen, dva...

- 10:11 -

Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Opis bloga

Pamet u glavu, a dolje što uleti