četvrtak, 11.10.2012.

Dva i pol muškarca

Po naslovu bi se reklo da ću pisat o muškarcima, kaj ne? Kaj god. Idem malo o ženama. O jednoj određenoj ženi.

Svaki dan otkrijem neku novu gadost na mojoj novoj šefici B. U prvih par dana njene vladavine (ona ne šefuje, ona VLADA) sam skužila da užasno smrdi. Ma kaj u prvih par dana, u prvih par minuta! Oblači se ko neka poliesterska flundra pa se jako znoji, a zadah joj je kao da je ustima čistila zahodsku školjku, umjesto onom četkom. Kad mi se približi, moram otvorit prozor zbog čega mi je zima za noge te sam iz tog razloga prešla s balerinki na čizmice.

U utorak sam shvatila da ima najružniji smijeh koji sam ikad čula. Zvuči kao da je bizon naguzio kornjaču. Sad se pitate otkud znam kakav je to zvuk? Pa pretpostavljam....

Jučer sam shvatila da ima žute jagodice i crno pod noktima. Pa što radiš ženo vražja?! Jedino objašnjenje je da je bila živa zakopana i sad je izašla kako bi mene maltrala.

Danas sam pak otkrila da ima puna vuha voska. Bez problema bi se tu skupilo dovoljno za jedan lampion.

I dok se tjedan bliži kraju, a s njim i moje strpljenje, podijeljena sam u osjećajima: s jedne sam strane u strahu što li ću tek sutra otkriti, a s druge sam zahvalna što ovaj tjedan ima samo 4 radna dana.

S obzirom da je danas četvrtak - moj najdraži dan, sve vas puštam ranije s posla. Ako itko pita - ja sam vas pustila. Nema na čemu.

UPDATE: B je upravo izjavila da je natprosječno inteligentna!! I ne, nije se šalila. Ja sam se nasmijala jer sam mislila da se šali, ali...ona se nije šalila! Jezuš kristuš i svi sveci, idem dalje...tko zna kaj me još danas čeka! Nisam uzela lijek, a okriće na jugo....

- 09:15 -

Komentari (27) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 08.10.2012.

Jedem čokoladu, nek ide sve kvragu

Kaje blogeri, jeste se malo ulijenili otkad postoji fejs, a? Dobro je, nema veze i ja sam se. Čak sam se i sjetila bloga koji put, al otvorit ga i nešto suvislo napisati...to je već previše.
Ajde da vam ukratko ispričam što mi se događa u životu, znam da vas to jako zanima. R je otišla u penziju napokon. Čekajte malo s otvaranjem tog šampanjca, nisam gotova s pričom... Zamijenila ju je B! B je slovo koje od danas ne volimo, zabilježite si to. R je bila kombinacija zločeste i frustrirane babe koja živi za firmu i ako nanjuši da želiš, nedajbože, voditi privatan život uz ovaj poslovni, posveti život tome da ti to izbije iz glave. B je sve navedeno, al je uz to i nevjerojatno glupa. Zamislite najneinteligentnije biće na svijetu. E, sad to pomnožite sa 44000. To je moja B. Tko bi rekao prije 8 godina da ću žaliti za R?! Mora da ni sa mnom stvarno nešto nije u redu.
Što je još novo? Gorivo nam je poskupilo nekih 5 kn, al srećom, prošli utorak je pojeftinilo čak 30 lipa! Kažem, srećom jer navodno smo se približili onoj psihološkoj granici koja se stalno pomiče...došla je sa 8 na 12 kn. 
Već se i par premijera promijenilo od mog zadnjeg javljanja, al neću o tome, znate da politiku ne volim kao ni sarmu. Što se kod vas događa? Kak muževi, žene, ljubavnice, djeca, poštari? 
Danas je Vilmi rođendan pa idemo sad slaviti...ona će whiskas desert, a ja ću tortu :)

- 09:43 -

Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Opis bloga

Pamet u glavu, a dolje što uleti