ponedjeljak, 08.11.2010.

Ja lijena?! Ja?!?

Draga blogerica old soul mi je rekla da sam ljenčina. Pa to je nedopustivo. Ovo je samo dokaz da nisam.

Što se događa kod vas dragi moji blogeri i ice? Gledate Šeherezadu i kaj još? Odmah da napomenem da sam ponosna jer nisam odgledala niti jednu epizodu te turske manije te sam članica grupe na fejsu „Jebala vas Šeherezada“. Ae.

Ajd kad sam već tu, da čestitam dva bitna rođendana meni jako bitnih osoba.

Danas, 08.11. je ročkas moje najbolje frendice Vančice. Ona je mala mrcina koja me zna raspizditi do krajnjih granica, al opet ista ta Vančica mi zna najgori dan pretvoriti u najbolji....samim time što postoji. Ne mora čak ni kolače donesti. Iako ja ne odbijem kad ih donese. Pa nisam luda!
Draga Vanča, nema te lijepe stvari na svijetu koju tebi ne želim. Budi uvijek baš takva kakva jesi, nemoj se nikada mijenjati jer si jednostavno - savršena!

Odmah dan kasnije, 09.11. je ročkas moje skaskice. Svi ju znate kao najlajaviju blogericu s ove strane polutke. Navodno postoji negdje na svijetu jedna još lajavija, al ja u to ne vjerujem dok ju ne upoznam. Tebi, draga skaska također želim sve najbolje jer ti to zaslužuješ. I nije to samo fraza koju sam pokupila iz lorealove kampanje, ti to stvarno - zaslužuješ.

Pravo je bogatstvo imati prijateljice kao što ste vi, time sam ja prava tajkunica i hvala vam na tome.

Kisikisi vama dvjema, a ostalima rukodrm i mah mah do sljedećeg javljanja!

P.S. In your face old soul! smijeh

- 00:10 -

Komentari (20) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Opis bloga

Pamet u glavu, a dolje što uleti