subota, 11.07.2009.

Zijev

Bio je ovo dosta produktivan tjedan.

U ponedjeljak sam poštucala nokte na nogama i rukama.

U torek sam oprala kosu.

U srijedu je bio sastanak pljoskica (u punom sastavu-đizs!!), a upoznale smo i počasnu pljoskicu - filipinku. Dobro se uklopila u naše društvo jer i ona može puno popit. U početku se pokušavala natjecat s fulvusicom koja od njih može više, al nije nas naša fulvusica iznevjerila. Opravdala je svoje mjesto blagajnice pljoskica. Lorna nas je tak fino ugostila da sam još dan danas sita. Upoznala sam i malu Kyru koja opasno konkurira za mjesto najljepše mite mate na svijetu. Zasad to mjesto još uvijek pripada Vilmi.

Četvrtak i petak sam provela u Austriji, o tim nedaćama bolje da nit ne govorim jer me odmah tjera na vece.

U subotu sam napisala ovaj post i mislim da je vrijeme da se sad malo odmorim.

Još tjedan dana radim pa vas napuštam. Možda se još javim, a opet možda i ne.

- 08:59 -

Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Opis bloga

Pamet u glavu, a dolje što uleti