ponedjeljak, 18.05.2009.

Na godišnjem sam i ne očekujte tako često nove postove pobogu

Kratko ću ja u crticama.

Crtica prva. Jako sam zadovoljna odabirom najbolje pjesme na ovogodišnjem Eurosongu. A mene nije tako lako zadovoljit. Pitajte mog bivšeg. Malički Alexander Rybak mi je presladak, a pjesma je pjevna i simpatična. Tako lijepa pjesma naravno govori o bajci, odn.ženi. A o čemu bi drugome? Mi smo ionako povod sve ljepote na ovom svijetu ma koliko šutili o tome. Evo maličkog.



A onda je na pozornicu došao moj budući muž. On to još ne zna, ali tako će biti ne zvala se ja povuci-potegni. Ne trebate klikat na play jer je pjesma bezveze.



Evo i slikica da ženski dio posjetitelja malo pase oči. Ajd dobro i ja bum malo. Nemreš mi tak izgledat i još k tome dobro pjevat. Nemreš i gotovo! Toliko je savršen da čak neću prigovorit na ovu majicu. Kad bude moj ionako neće nosit odjeću zujo

Photobucket

Ha, opet sam vas zaje. Nema druge crtice. Ha!

- 22:46 -

Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Opis bloga

Pamet u glavu, a dolje što uleti