petak, 24.04.2009.

Moj veš se seksa

Kao prava rvacka domaćica MRZIM peglat. Počela sam kupovat robu koja se nosi zgužvana pa tako npr. imam dosta košulja koje nosim direkt iz sušilice. Al kaj? Uvijek ima onih stvari koje moraš peglat jer nikako ne mogu proći pod kategoriju „Nosi se zgužvano“. (Ma nosi se ti…) Ovaj će post govoriti o tim stvarima.

Nakon pomnog proučavanja ponašanja mog veša shvatila sam da se on množi. Nakon što ga ja s pranja i sušenja metnem u policu ZNV (Za Neopeglani Veš) ta se polica nekontrolirano puni. Prilikom sljedećeg otvaranja ormara ta je polica uvijek punija nego kad sam je ostavila, a ja veš ne dodajem unutra. Jedino logično rješenje je: Moj veš se seksa.

Al nemre veš bit pametniji od mene nikako pa sam odlučila stati tome na kraj. Odsad imam tri police ZNV. Na jednu stavljam veš ženskog roda, znači košulje, majice itd. Na drugu policu stavljam veš srednjeg roda (hlače), a na treću policu stavljam veš muškog roda (prsluke).

Između polica ću stavit bodljikavu žicu da se ne bi koji prsluk odlučio popet na prvu policu slučajno. Jer zajebani su ti prsluci o svijete. Tak.

Ugodan vikend svima.

- 14:49 -

Komentari (19) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Opis bloga

Pamet u glavu, a dolje što uleti