srijeda, 25.03.2009.

Tko slabo čuje, zlo ne misli

U zadnje vrijeme svi oko mene slabo čuju. Ili sam ja počela nerazgovjetno pričat. Ma ne, sigurno je ovo prvo.

Počelo je prije tjedan dana kad sam na kiosku tražila dvd Seinfeld. Prodaje se svaki ponedjeljak. Ja velim DAJTE MI JEDAN SEINFELD, a ženska mi donese senf. Što ću, kupila sam taj senf da ne povrijedim ženu, a i naglo sam se u tom trenu zaželjela hot dog-a.

Na ulici neki dan sretnem frendicu koja me prek ceste pozdravlja i vičući pita kam idem. Ja joj, vičući dakako, odgovorim da idem po meso u mesnicu. Drugi dan me druga frendica pita kaj sam delala na plesu. Odgovorila sam joj da sam plesala, a što bih drugo radila.

Neočekivani kraj posta.

- 17:39 -

Komentari (25) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Opis bloga

Pamet u glavu, a dolje što uleti