srijeda, 14.01.2009.

Srijeda

Još jedna srijeda. Dan kad je rođen Onaj Koji Me Neće. I skaska, moja pljoskica. Inače ok dan sam po sebi. Osim danas.

Ovaj post posvećujem našim raličarima. Ne svima, samo onima koji imaju moj kvart. Dakle, dragi raličari. Želim Vam sljedeće:

1. Da Vam djeca silno požele psa za kućnog ljubimca
2. Da im Vi to nakon nekog vremena dozvolite
3. Da Vam se taj isti pas posere po cijeloj kući/stanu i da to vidite tek kad dođete kući. S gostima naravno.
4. Da Vas hoće najljepša ženska koju ste ikad vidli, a Vama se nemre dić

Ostatak posta nek ne čita ovo malo pristojnih ljudi koji dolaze na moj blog. Mislim na skasku i još njih par.

Dragi raličari na mom području! Jebo Vam pas mater! Jel tak teško bilo pratit jebenu prognozu jučer i jutros se ranije dić pa umjesto jutarnje drkice izać i radit svoj jebeni posao?? Niti jedna, ali NITI JEDNA ralica nije jutros prošla glavnom cestom, al sam zato 4 ralice vidla na parkingu ispred kauflanda kako razgovaraju međusobno. Ne ralice, nego vozači. O čemu ste razgovarali? O tome kako Vam se jutros bilo teško ustat u 8 sati? Jer čini mi se ste se tek tad ustali. Dabogda Vas sve odreda zub bolio, a nigdje tablete ne bilo za kupiti! Kreteni!

- 09:15 -

Komentari (33) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Opis bloga

Pamet u glavu, a dolje što uleti