srijeda, 07.01.2009.

Ni trt ni mrt

Dobar dan dragi blogeri i blogerice. Kad smo već kod dobar dan, imala sam u srednjoj jednog profesora koji je bio ko mrtvo puhalo. Uvijek bi govorio DOBAR…..DAN. Sa ovom iritirajućom stankom od par sekundi između. To me izluđivalo. Sad imam jednog takvog kolegu. Kad nazove i počne pričat ja bih najradije udarila glavom u zid. Šteta zida.
Ako ste mislili da ću sad pisati o njemu prevarili ste se. Mislila sam ustvari pisat o Rusiji, al sam odustala. Pa sam mislila pisat o R, al sam odustala. Onda sam mislila pisat o tome kak uskoro putujem negdje i jako se veselim, al sam odustala. Jer o čem bih onda pisala kad se vratim? Onda sam mislila pisat o svojim novogodišnjim odlukama, al sam i od tog odustala. Pa sam na kraju mislila pisat o tome kak sam tužna bez tečaja, al to je prebolna tema za ovako hladan dan. Na kraju sam odlučila da neću pisat ni o čemu.
Srdačan pozdrav.

- 13:56 -

Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Opis bloga

Pamet u glavu, a dolje što uleti