utorak, 30.12.2008.

Tip Top

Jučer dobih mail od nepoznate mi osobe pod imenom PREVRTLJIVAC. Pošto je to i jedna od mojih karakteristika znatiželjno otvorim mail i vidim link na jubito. Na ovaj spot. Nije mi bilo jasno zakaj mi netko šalje žensku kaj se krevelji u badiću, al kad sam počela slušat riječi ostala sam, moram priznat prikovana. I poslušala opet. I opet. Koji li je razlog iz kojeg mi je baš ovo poslao upitah se. Vidim spominje se neka dijeta, rekoh bit će da je to to.



Skinuh riječi s neta. Analizirajmo ju malo.

Sate provodiš pred ogledalom
s noge na nogu, iz poze u pozu
hronično nemaš šta da obučeš
to ti stvara nervozu


(Kak si znao da sam gola i bosa ko moja seka levant? I kak ne bih bila nervozna zbog toga?)

Smeta ti gužva, muzika glasna
ne smeš na jako sunce zbog tena
ma, kakva večera, kakvi slatkiši
za lepotu to je cena


(Sve istinito osim ovog s gužvom, muzikom, suncem, večerom i slatkišima. Sve.)

A ja bih da prekineš dijetu
da ljubav vodimo bez plana
u dvoje da provodimo duge
noći pod zvezdama
aj, aj, aj, aj


(Kak si znao da se spremam na dijetu poslije Nove? Kak pitam ja tebe?)

Tip top šminka i frizura
lepo lice i vitka figura
tip top, samo ti je mana
što si kao programirana


(Šta jes, jes, sve je istinito, nemam kaj dodat nit oduzet. Đizs! smijeh)

Tip top šminka i frizura
lepo lice i vitka figura
još da prste ja umešam svoje
i tip top bićemo u dvoje
hej, aj, aj, aj, aj


(Vidim da ti idu kolači kad bi prste u nešto miješao. Preferiram voćne kremaste.)

Već si danima na tretmanima
imaš sva moguća ulja i kreme
seti se izmedju dve masaže
da meni posvetiš vreme


(Opet, sve ovisi kak bu ti kolač ispal. Dokaži se Prevrtljivče.)

Strogo se hraniš na naučnoj bazi
uglavnom ležeš i budiš se rano
ne gubi vreme, mogli bi mnogo
jedno drugom da damo


(Jel ti dost da ti dam sastojke za kolač?)

A ja bih da prekineš dijetu
da ljubav vodimo bez plana
u dvoje da provodimo duge
noći pod zvezdama
aj, aj, aj, aj

Tip top šminka i frizura
lepo lice i vitka figura
tip top, samo ti je mana
što si kao programirana

Tip top šminka i frizura
lepo lice i vitka figura
još da prste ja umešam svoje
i tip top bićemo u dvoje
hej, aj, aj, aj, aj


(Vidi gore sve navedeno)

Dragi Prevrtljivče, napisao si da me pratiš na blogu, al ne možeš komentirati jer nemaš svoj blog. Pošto si prelijen za otvorit blog, evo, samo zbog tebe na ovom je postu dozvoljeno komentiranje anonimcima. Enđoj. Tip, top pjeva ...

- 21:58 -

Komentari (24) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Opis bloga

Pamet u glavu, a dolje što uleti