subota, 06.12.2008.

Božićni domjenak

Sinoć smo imali feštu. Božićni domjenak ustvari. In your face Ivo!
Posjetili nas susjedi Bosanci i Slovenci iz naših filijala pa nas je bilo oko 30ak. R je naravno bila pijana prije početka, al mislim zakaj uopće pišem nekaj tako očigledno. A onda neočekivani zaplet.

Nakon večere otišla sam malo do naših Bosanaca koji su se separirali za šankom. Dok sam se tako smijala njihovim bedastoćama pogled mi otišao prema vratima gdje se čuo poznati vrisak i snažan uzvuk IJUJU!! Praćen zvukom razbijene čaše naravno.

Imala sam kaj vidjet. Seka fulvus je uletila u restoran u crnom uskom kožnom odijelu vičući IMAL OVDJE KAJ ZA PIT?! Otišla sam ju pozdravit, no to dakako nije prošlo nezapaženo od muškog dijela moje firme. Kad sam se vratila svi su me pitali TKO TI JE TO? DAJ POZOVI JU NEK DOĐE SIM. Zmuljala sam nešto da ona nekog čeka i da ne može doći. Iako bih voljela da nam je seka fulvus u društvu, bojala sam se njene reakcije na vino koje je teklo u potocima za našim stolovima. Što će se kasnije pokazati kao sasvim opravdan strah.

Kad sam otišla u vece napudrat nos, jer prave dame u veceu ne rade niš drugo, iskoristila je priliku i uvaljala nam se za stol. Nije više bilo pomoći. Bila sam u veceu oko 4 minute (nisam mogla odmah nać puder) i kad sam izašla imala sam kaj vidjet. Fulvusica je bila na stolu (a gdje bi ona drugdje bila) i tancala. Dečki su joj gurkali po 10-20 kuna za gaće (siromašna smo mi firma). Tako je to trajalo dok fulvusica nije skupila oko 500 čuna. Onda je rekla OK DEČKI DOST MI JE TO, HTJELA SAM SKUPIT ZA NOVU KOSILICU I SAD IDEM DOMA SPAT.

Moram priznat da je od ponoći, kad je fulvusica otišla, atmosfera zamrla. Dečki su se bacili u bed i svaki je tužno gledao u tanjur ispred sebe pognute glave mrmljajući FULVUS VRATI SE. Tak da nisam više imala s kim ni plesat. Kakš plesat s nekim tko je u žalosti i samo tužno gleda prema vratima? Negdje oko 2.30 otišla sam razvozit pol pijanaca koji žive u blizini kući (njihovoj, ne svojoj), a Slovenci i Bosanci su htjeli vidjet piranju. Pak sam ih odvela još i tamo.

Jutros u pola 6 ušla sam u stan i brzo pometala 4 čizmice na prozor. Nadala sam se da nije kasno i da nije već otišao. Oko 9.30 lagano sam odškrinula vrata od sobe i škicnula. Čizmice su bile pune slatkiša koje upravo tamanim.

Hvala Sv. Nikola. I sretan imendan svim Nikolama, malim i velikim.

- 10:17 -

Komentari (26) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Opis bloga

Pamet u glavu, a dolje što uleti