četvrtak, 13.11.2008.

Četvrtak, najljepši dan

Gledala jučer Daniela Craiga u novom Jamesu Bondu pa sam još pod dojmom. Uf bem ti kak mi je teško pratit film kad je on na ekranu. On je jedan od dvojice muškaraca koje bih potrošila ko vrećicu haribo bombona bez grižnje savjesti. No, nisam htjela pisat o tome.

Moja draga seka po pljoskici skaska je počela o reklamama pa ću ja završit. Mislim da na svijetu ne postoji država s debilnijim reklamama od rvacke.
Ne mogu reć da je 90% njih glupo i da bih ih ja bolje napravila. Mislim napravila bih ih bolje, al ne mogu to reć. Jer sam skromna. To nam je u familiji. Sve su pljoskice takve. Uz to smo još sve zgodne i pametne. Al dobro, neću govoriti o očitome. Nemojte me stalno odvlačit od teme, nisam ni o tom htjela pisat.

Nego.. Sudbo kleta! Mene zanima tko je pustio one tomato reklame na televiziju?!Pa tko je toliko ograničen?

Reklama prva - onaj siroček g. Piškorić od Bibe šef pokušava uparkirat na zadnje slobodno parkirno mjesto sa osmjehom na usnama kadli…puf! Ispred njega padne veliki paradajz! Tomato je uvijek prvi! WTF?!?

Reklama druga – opet Piškorić. Ljeto je i na plaži nema mjesta. Konačno neka se baba miče i on sav sretan poskoči i krene prema tom mjestu. Eeee moj Piškoriću..zajebo si se! Tomato je opet prvi i opet dolijeće s neba.
Tu je valjda jadni Piškorić poludio pa ga više nisu stavljali na reklame. Bogu hvala. Idite u miru.

I taman kad sam mislila gle čuda, nema više tomato reklama…ooo neee….PP i ti si se zajebala! Evo novih, friških i turbo debilnijih!

Ona izlazi iz vlaka i trči prema dragom koji ju čeka raširenih ruku, a ona protrči kraj njega i zagrli rajčicu. DRAGA!! ALI ZAŠTO? A ona svojim piskutavim glasom..ON MI NUDI BESPLATNE MINUTE, SMS-ove…..

I druga naravno (jer nesreća nikad ne dolazi sama). Ona njega ostavlja pred oltarom i trči svojoj faking rajčici koja je opet doletjela s neba i grli ju. I opet DRAGA, ALI ZAŠTO? Fak!

Mislim, nisam alergična na paradajz, al zbog ovih bih reklama mogla postat. Ah idem si pogledat malo Daniela Craiga da me bijes popusti..a onda idem malo pogledat u mobitel ovog drugog. A onda idem na put. Sretan mi put. Fala.

- 09:20 -

Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Opis bloga

Pamet u glavu, a dolje što uleti