nedjelja, 10.02.2008.

Sastanak liječenih alkoholičarki

Pošto ja ne volim ni čitat ni pisat dugačke postove i ovaj bu kratak. Pa ću ga po potrebi napisat u par dijelova. Ak se sjetim još čega.

Nakon levantičine verzije susreta koja je skoro pa točna iznijet ću ja svoju. Fulvusici sam rekla da ću ju pokupiti jer nju jadnu nitko nikam ne vozi, već ona vozi druge. Dogovorile smo se da u 17.45 uđe u lijepi izglancani crni auto. Kad sam došla (kasnila sam dvije minute) vidla sam fulvusicu kako pokušava ući u crni auto koji je bio parkiran ispred mene. U zadnji tren sam ju u tome spriječila i dozvala da uđe u moj auto. Ovom prilikom opet upozoravam dragu fulvusicu-ne ulazi u auto ni s kim čak ni kad ti nude čokoladu!

Došle smo prve na parking. Otvorila sam gepek i pokazala joj kolač, a ona se jedva suzdržala da ga ne počne jest prije neg dođe ostatak blogerica. Nakon što smo paradirale parkiralištem gledajući tko se krivo parkirao i napisali par kazni za parkiranje, zapazili smo levanticu i malog pasa na sasvim drugom parkiralištu. Dozvale smo je, a ona je objasnila da je danas jela vinski gulaš sa previše vina pa su joj se poremetila parkirališta. Ubrzo nakon došla je skaska koja nas je odmah zapazila jer smo jedine stajale kraj otvorenog gepeka. Pojele smo kolač na parkiralištu kako je dogovoreno. Nakon što smo razmijenile poklone i mali je pas odvezen kući otišle smo na dogovoreno mjesto gdje nas je čekala još jedna blogerica-Lorna.

S obzirom da je levantica javno preko komentara prije nekoliko dana napisala gdje ćemo biti i u koje vrijeme to su valjda pročitali neki muški blogeri koji su nas htjeli upoznati pa je nakon nekoliko minuta za stol kraj nas sjela grupica muškaraca za koju je bilo očito da nisu došli jesti i razgovarati. Cijelo su nas vrijeme slušali i u tišini jeli. Valjda su sami pokušavali skužiti koja je od nas koja. Zanima me jesu li uspjeli. Nisu nam se predstavili, već su otišli nakon jela.

Cijelo je vrijeme lajava pričala, a kad je stala da uzme dah ubacile smo i mi neku temu. Levantica je naravno imala najpametnije teme, al se trudila bez obzira što je toga svjesna pustiti i nas malo da pričamo. Pa je šarmirala konobara na kojem se odmah vidjelo da je pao na nju da nas fotka. On se pravio da ne zna koji gumbić treba stisnut samo da ona dođe do njega u više navrata i objasni mu. Pa je opalio jednu sliku. Levantica još jednu. Koje će stavit na blog kad ju naljutimo.

Skaska je pila rakiju i kavu, levantica rakiju i colu, fulvusica rum i čaj, a ja đus pa colu. Jedino je Lorna bila disciplinirana i pila je čaj. Vidi se da je fino odgojena žemka.
Hvala levantici na prekrasnim uratcima koje ću poslikat čim mi se Vilma izvuče iz čoška iza kutne u kojeg se zavukla nakon prvog pokušaja navlačenja lajbeka. Hvala i skaski na poklonu, super je.

Svima čestitam nedjelju, a malom pasu želim da ne osjeti operaciju.

- 10:01 -

Komentari (20) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Opis bloga

Pamet u glavu, a dolje što uleti