ponedjeljak, 07.01.2008.

Beba među četkama

Svoju bebu (čitaj:auto) perem sama otkad je imam. Ne volim da mi ju itko dira niti bi mi palo na pamet da ju pustim kroz četke. No, neki dan mi moj najdraži kolega dođe i da jednu malu karticu. Karticu za besplatno pranje u novootvorenoj autopraoni preko puta Konzuma na Ljubljanskoj. Nemrem i ne želim se priviknut na ime Zagrebačka jer je to Ljubljanska. Dođem ja tamo skeptična i sparkiram se da prvo izvidim sama kakve su te četke da mi ne bi slučajno oštetile lak. Ne, nisam ja išla kroz četke, samo sam ih išla vidjet izbliza. Nakon što mi je simpatični muškić objasnio da su četke potpuno nove i lagane i da ću dobit i podno pranje što je jako pogodno za ova vremena sjela sam u auto i pustila nek me valjci voze. Bilo je super. U jednom trenu sam se prestrašila nekakvog željeza koje je išlo prema mojoj šajbi i mislila da ću ostat bez glave, al dobro je prošlo. Priča mi moj frend Saško da on kad ide kroz te četke odvrne najjače pjesmu «The Final Countdown» i maše rukama. Ja to nisam radila. Ja sam slikala s mobijem. Evo slikica.


- 11:44 -

Komentari (35) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Opis bloga

Pamet u glavu, a dolje što uleti