srijeda, 14.11.2007.

Priča o zadnjoj lijevoj

Priča počinje dana 14.04.2005. Tada je moja beba izašla iz salona i prvi put vidjela svjetlo dana. Nećemo se sad koncentrirati na nju nego na jednu od njene 4 gume. Točnije, na zadnju lijevu. Zvat ćemo je Kata. Prvih par tjedana vozila sam se po cijele dane. Pranje je bilo svaki petak popodne-čak i ako su za subotu najavili kišu. Nakon pranja išla sam na benzinsku provjerit tlak u gumama. Na Kati sam primjetila da joj često fali malo tlaka. Valjda joj je pao tlak. Ili je imala niski. Kako god bilo nadopunila sam ju na 2,0 bara i nastavila vožnju. Nakon tjedan dana opet. Ostale 3 gume nisu izgubile niti malo, a Kata se ispumpala na 1,5 bara. Ponovo sam ju nadopumpala i tako svaki tjedan.
Nakon jedno pola godine išla sam s frendicom na kavu i kad smo odlazile s parkinga neki mali mi je kroz prozor doviknuo E PAZI ŠUPLJA TI JE GUMA! ŠUPALJ TI JE MOZAK uzvratila sam i krenula dalje. Došla sam na svoj parking i dok sam tražila mjesto susjed mi je pokazao na gumu i nešto govorio. Pogledala sam Katu i skužila da je fakat prazna. Probušena. Nekakvo staklo je bilo zapiknuto u nju. A jadna. Susjed mi je pomogao da stavim rezervnu nakon čega sam Katu odvezla vulkanizeru, pokazala mu staklo, a on ju je sredio i vratio na auto. Nakon par tjedana (jer i pranje se prorijedilo kao i provjera tlaka) opet ja na benzinsku provjerit crnu Katu, a iglica je pokazivala 1,3. Pa jebemu miša Kato! Misleći kako je to normalno i kako će se samo popraviti nastavila sam ju dalje nadopumpavati jednom mjesečno.
Nakon godinu i pol opet unfall sa Katom. Na poslu vraćajući se s gableca skužila sam da je u Katu zapiknut ogromni čavao. Virila mu je samo glava. Ovaj put sam znala sama promijeniti gumu pa sam pozvala kolegice da mi se dive dok to radim. Zamijenila sam Katu za rezervnu i odvezla je vulkanizeru po drugi put. Pokazala sam mu čavao, on je to sredio i vratio Katu na svoje mjesto.
Prije nekih pola godine vozikala sam se s bivšim i odlučila stati na benzinskoj da provjerim tlak u Kati (ove druge sam davno prestala provjeravati jer ni na jednoj nikad niš ne fali). Pošto Europa Mil ima onu automatsku pumpu na koju se unese vrijednost i ona sama pumpa, unijela sam 2,0 i okrenula se na drugu stranu. Kad sam se okrenula natrag imala sam kaj vidjeti. Gad demit Kata je bila potpuno prazna! Niti čovjek s benzinske nije mogao nadopumpati i rekao je da meni očito nešto ne štima s ventilom jer tako nešto još nije vidio. Stavila sam ponovo rezervnu i drugi dan odvezla Katu k vulkanizeru. Ovaj put nisam pokazivala nit čavao nit staklo nego sam rekla: NAĐITE MI KVAR NA OVOJ GUMI JER OD PRVOG DANA ONA ISPUŠTA ZRAK I MENI JE TOGA DOSTA. I našao ga je. Malecki čavao bio je zapiknut u jednu od onih proreza i jedva se vidio. Pitala sam ga kako u te dvije godine on nije vidio taj čavlić, rekao je da ga nije ni tražio kad sam mu ja svaki put prstom pokazala gdje je oštećenje. Krasno.
Nakon što je pokrpao Katu po treći put i stavio mi ju natrag na bebu, ona se više nikad nije ispuhala niti jedan bar i kotrljala se sretno do kraja života...

- 16:01 -

Komentari (44) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Opis bloga

Pamet u glavu, a dolje što uleti