Linkovi
Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis



natasa1980kc

utorak, 29.12.2009.

em.....ovaj..... da..........

Još sam doma...... lijepo mi je.....

Moja zadnja dva dana na poslu su prošla iznad svih očekivanja.......s obzirom da i naš generalni direktor danas ima svoj interni blog na kojem piše u biti gluposti i formalnosti odlučila sam ja anonimno naravno, ostavit svoj trag u sad već skoro mojoj bivšoj firmi.....

Tako sam direktoru napisala komentar na blogu...... popljuvala i njega i menađere koji nama malima dirigiraju životima i sudbinom i nek se malo zapitaju jel sami provode "pobjednička ponašanja" na koje nas sile. I još sam napisala neka ih bude sram šta direktorima kupuju skupe aute a ljudima dijele otkaze..... da ne duljim, bio je dosta dugačak komentar da nikog nije mogo ostavit ravnodušnim.......

I bila sam ponosna na svoje dijelo....... i još sam uvijek...

Poslije mog komentara nanizali su se i drugi komentari, na kraju to sam i htjela, pokrenut lavinu.......


Prošla je ona novogodišnja fešta s firmom..... i to jako dobro je prošla.......već dugo ne pamtim tak dobre fešte.....
Iako sve je rano počelo, u 15h ....... zamišljeno je bilo kao afterwork party od 15 - 19h, kak da ne, pa ko nas može otjerat doma u 19h????

Tak je i bilo.....sav službeni dio je završio vrlo brzo, ostalo mjuza, klopa i cuga........
I tako dođe svako malo netko od mojih kolega do mene i čestitaju mi na odličnom komentaru na direktorovom blogu......a ja"HA?????"

Naime, sav taj revolt sam ja već prije komentirala sa svojim kolegama i prepoznali su me u tekstu tak da moj "anonimni" komentar i nije tako anoniman......al neka, sve to isto ja mogu svim direktorima i menađerima izgovorit u četiri oka i bez grižnje savjesti.........
Koliko pljeska sam dobila, koliko divnih komplimenata.....da sam sposobna, da sam radila u krivom odjelu te nisu mogli prepoznati moj potencijal, te da sam ja rođena za rukovoditelja........
Ma pička vam svima materina, da vam pička materina.....gadovi, govnari i kreteni...... kasno je za komplimente!

No poslije 19h naša ekipa, mi se nazivamo "otkazanima", se povečala sa nas 5 do nas 40......... i svi pjevaju s nama..... i za nas....

Kasnije smo poromijenili lokaciju te nastavili u jednom kafiću uz tamburaše.......

Ludilo svjetskih razmjera, cijelu večer svirali za nas "otkazane".............

Ljudi za koje nisam ni sanjala da bi došli pozdravit se, čvrsto mi stisnuli ruku, zagrlili me i rekli "Mala, ako ikada šta zatrebaš samo se javi"...... lijepo je znat da možeš na nekog računat, danas-sutra nikad ne znaš ko ti može bit od pomoći

Ja sam inače cendrava po prirodi, al u nekim situacijama iz principa ne puštam suze.....tako i kod otkaza
Ali kad sam vidla svoje kolege da plaču od jada i tuge..... nešt je u meni puklo......ostavljam drage ljude, prijatelje koje ću imat cijeli život, ekipu snova.....da, bilo mi je teško......

S vremenom ćemo se rijeđe čuti, slabije viđati i rastopit će se prijateljstvo.......

Bilo je tužno, nekima je proradio alkohol pa su pričali šta nisu smjeli, ja kao i uvijek napravim se pijana a u biti poskrivečki na pijem.....ubili bi me da nisam pila..... moraš malo radi društva.....ne?

Kasno se vratim doma..... i još mi tutnji u glavi i tambura i pjesma i osjećaji.........

Ekipa, najjači ste.....sve vas obožavam.......!

- 12:21 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2009  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Prosinac 2009 (2)
Studeni 2009 (2)
Listopad 2009 (2)
Rujan 2009 (1)
Srpanj 2009 (3)
Svibanj 2009 (2)
Travanj 2009 (5)
Ožujak 2009 (6)
Veljača 2009 (5)
Siječanj 2009 (4)
Prosinac 2008 (6)
Studeni 2008 (6)
Rujan 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Teško je reći...
Prirasli srcu....
marko77kc
malosreche
ribafish.com
moji najmiliji