nove vijesti iz nesvijesti

29.05.2013., srijeda

tko preživi, pričati će ...



Poštovana,
Javljam se na oglas objavljen 21.05.2013. u Novim vijestima iz nesvijesti.



Prema uvjetima, navedenim u oglasu, smatram se izvrsnim kandidatom. Kao prvo, u potpunosti ličim na orangutana na naslovnoj slici. Zahtijevnost mi nije jača strana. Jedan kolačić na dan i ja zadovoljan. Za nježnost ne garantiram, jer ukoliko si po mom ćeifu, teško da ću biti nježan. Naime jebem po nagonu, recimo poput pećinskog čovjeka u veljači.



Moje tjelesne karakteristike u potpunosti odgovaraju traženima u oglasu, osim jedne sitnice. Fali mi koji mjesec do traženih godina i nešto manje od centimetra do poželjne dužine kurca. Navedeni nedostaci lako se kompenziraju sirovom strasti i količinama znoja.
Moja ponuda je vrlo jednostavna. Predaja u tvoje ruke i među tvoje noge u svih sedam dana. Rječitost neka zamjeni slikovna ponuda.



Ponuda je obvezujuća i ne podliježe reviziji. Kao garanciju nudim dušu i tijelo. U iščekivanju pozitivnog odgovora, lagano ga mazim i pripremam.
Srdačan pozdrav
XY



- 06:00 - Pomiluj me nježno (11) - Išpricaj na papir - #

21.05.2013., utorak

traži se dobrovoljac



za sedmodnevni boravak u wellness centru po mom izboru.
Troškovi boravka svi plaćeni.



Muškarac treba biti:

nezahtijevan ( puno daje - malo traži )
nježan
privržen
nadljudskih kondicijskih sposobnosti
atletske građe
godina 50 na više
visine do 180 cm
centimetara od 18 na više
količina kose na glavi ne igra ulogu
ali količina dlaka na prsima igra
maniri neandertalca poželjni samo u krevetu
iz bontona čista petica ( za stolom )



Prije polaska potpisuje se pristanak u kojem se navodi kako nisam kriva za otkazivanje srca i bijeg duše iz tijela dotičnog, zbog teških fizičkih naprezanja.



Ponude primam na mail u boxu
i odgovaram na njih od 17 - 20 sati svakog radnog dana.
Slika obavezna !
Diskrecija zajamčena. naughty
- 06:00 - Pomiluj me nježno (35) - Išpricaj na papir - #

20.05.2013., ponedjeljak

...



Haso kaže Muji ...

- Joj jarane kakav mi je vic ispričala tvoja Fata jučer !

- Čekaj ba, otkud moja žena sa tobom, nije mi ništa rekla ?!

- Šta odmah pizdiš ... pa u autobusu bolan, slučajno se sreli ... ali kad mi je ispričala vic, umalo nisam pao sa kreveta od smijeha !


- 06:00 - Pomiluj me nježno (14) - Išpricaj na papir - #

13.05.2013., ponedjeljak

Osjećaš se loše?



Dogovorio si termin sa maserom. Ramena su ti se ukočila. Glava ti je nekako teška, ograničena u okretu i boli te. Trnu ti nadlaktice. Malo si se i pogrbio.
Maser će ti reći kako treba "razbiti nakupine" na određenim točkama, duhovnjak će ti reći kako su ti čakre blokirale, kiropraktičar - kako su ti se potrošili zglobovi, vidovnjak - kako nisi prežalio davnu ljubav, psiholog - kako nisi oprostio, hipnotizer - kako si u prošlom životu bio šerpa-nosač na Himalaji i teglio goleme teške košare, nutricionist će ti reći kako moraš izbaciti meso jer se kiselina nakuplja u mišićima, ortoped - kako imaš ravna stopala, teoretičar zavjere - kako je to posljedica otrova iz chemtrailsa, mama će ti reći "Treba ti odmora, dijete", prijatelj - kako ti je to od stresa na poslu, trgovac u Jysk-u reći će treba ti novi ergonomski jastuk od poliesterske pjene "Magnetic" od danas na sniženju...



A Ja? Ja ti neću reći ništa.
Samo ću ti pružiti sebe da me zagrliš.



A ja ću ti uzvratiti.
I ništa te više neće boljeti


- 06:00 - Pomiluj me nježno (29) - Išpricaj na papir - #

10.05.2013., petak

sezona trešanja


- 08:05 - Pomiluj me nježno (8) - Išpricaj na papir - #

06.05.2013., ponedjeljak

... i nemojte mi samo slike gledat !

Ovako je to bilo kad je Bog stvarao:
Bog reče magarcu:
Ti ćeš se zvati magarac.
Ti ćeš rintačiti po cijeli dan i zvat će te glupim.
Živjet ćeš 20 godina.
Magarac odgovori:
Uh, to ne zvuči kao dobar život.
Mogu li ja živjeti 5 godina ?
Bog pristane.


------------------------------------------------------------
Onda Bog stvori psa.
Bog reče psu:
Ti ćeš se zvati pas, živjet ćeš kao potčinjena životinja, živjet ćeš od ostataka sa stola i čuvat ćeš kuću.
Živjet ćeš 35 godina.
Pas odgovori:
Mogu li ja onda živjeti 15 godina ?
Bog pristane.


------------------------------------------------------------
Onda Bog stvori papagaja.
Bog reče papagaju:
Ti ćeš se zvati papagaj.
Sjedit ćeš u uglu dnevnog boravka, ponavljat ćeš sve što ljudi kažu, i iritirat ćeš svakoga.
Živjet ćeš 75 godina.
Papagaj odgovori:
A kako bi bilo da ja živim samo 50 godina ?
Bog pristane.


------------------------------------------------------------
I onda Bog stvori muškarca ...
Bog reče muškarcu:
Ti ćeš biti ljudsko biće, muškarac, i živjet ćeš odličan život.
Bit ćeš mudar i pametan, vladat ćeš i odlučivati na ovom svijetu.
Živjet ćeš 20 godina.
Muškarac odgovori:
To zvuči kao jako dobar život, al zar ne bih mogao živjeti malo duže ?
(ovdje je muškarac po prvi put iskoristio svoju inteligenciju.), op.autora.
Mogu li dobiti onih 15 godina što magarac nije htio, onih 20 što ih je pas odbio i onih 25 što papagaj nije želio ?
Bog pristane.


------------------------------------------------------------
Zato muškarac živi odličan život dok ne napuni 20 godina.
Onda se oženi.
Slijedećih 15 godina rintači po cijeli dan i zovu ga glupim.
Onda dobije djecu, živi od ostataka sa stola i čuva kuću slijedećih 20 godina.
Zadnjih 25 godina sjedi u uglu dnevnog boravka, ponavlja sve što drugi kažu i iritira svakoga.



( svaka sličnost sa stvarnim osobama, namjerna je )

Pretpostavljala sam da vas slike magarca, psa i papagaja neće zanimati, pa se nisam trudila tražiti ih po netu.
Eto vam lijepo ono na što ste navikli, iako nema veze s ovim premudrim tekstom koji nas uči da ne smijemo biti lakomi.
( kome ja govorim ... kao da je itko išta pročitao ... ) rolleyes
- 06:00 - Pomiluj me nježno (17) - Išpricaj na papir - #

02.05.2013., četvrtak

Apsolvent:



Muž, na kraju bračne svađe.

Sve je odslušao.

Još samo da položi ispite.


- 06:00 - Pomiluj me nježno (10) - Išpricaj na papir - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

vijestiiznesvijesti@gmail.com

* Free Web Site Counters
Online Users


Free Clock

PUT DO ...


eXTReMe Tracker
*****