nove vijesti iz nesvijesti

21.01.2013., ponedjeljak

razmišljanja

Sinoć me baš krenulo. Mislim, vijuge se uključile.
Mislila sam si kako u životu nemam nikakav porok.
( čokolada se ne računa )
Ne pušim. Ne pijem. Ne kurvam se. ( što god neki o tome mislili )
A sad, više mi ni blog nije porok !
Kakav je to čovjek koji nema poroka ???
Nikakav !

Shodno tome, pomislila sam da bih se mogla malo javiti. Kad vas vidim na okupu, nedostajete mi.
Ali obećajem, čvrsto obećajem: NEĆU VIŠE OBJAVLJIVATI POSTOVE SVAKI DRUGI DAN.
Bit će dovoljno jedan tjedno. Ha ? Jel oće ?
Ili, evo ... dva tjedno ? Jel to u redu ?
Tako da se opet ne navučem i da ostanem: ŽENA SA SKORO POROKOM !
( čokolada se ne računa )



p.s. hvala svima što ste navraćali i što me niste baš sasvim zaboravili.
ugodno je znati da negdje, netko misli na mene kiss
- 11:00 - Pomiluj me nježno (38) - Išpricaj na papir - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

vijestiiznesvijesti@gmail.com

* Free Web Site Counters
Online Users


Free Clock

PUT DO ...


eXTReMe Tracker
*****