nove vijesti iz nesvijesti

07.09.2012., petak

...



Priča lovac kako je neki dan bio u lovu ...
- Sakrio se ja u grmlju i čekam, čekam ... kad ... naiđe srna. Nanišanim ja i opalim! Taman je pogodim kako sam treb'o. Pade srna ... dođem ja do nje, vidim da je mrtva, uzmem je i prebacim preko leđa s nogama oko vrata ...

U tom trenu netko prekine lovčevu priču.
I kad je nastavljao pričati, upita gdje je stao.
- Ono ... njene noge tebi oko vrata ...
Sjetio se lovac i nastavlja:
- Da, da ! I jebem ja nju, jebem ...



Jel ovo dovoljno " za mušku dušu ", ha veseljko ?



- 07:00 - Pomiluj me nježno (19) - Išpricaj na papir - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

vijestiiznesvijesti@gmail.com

* Free Web Site Counters
Online Users


Free Clock

PUT DO ...


eXTReMe Tracker
*****