nove vijesti iz nesvijesti

06.06.2012., srijeda

...

Čitam danas članak o deset znakova koji vode k razvodu.
Malo sam nekako zbunjena s nekim točkama, pa ne znam jel se uklapam.

Na primjer, kaže da brak u kojem seks postaje rutina, vodi njegovom kraju.
Jel rutina i ako ga nema ?

Ili, ako ste stalno ljuti, nije dobro ... koja ljutnja, pobogu ???
Nema ljutnje, od mrštenja se dobivaju bore.
Otpada li ta točka ako sam ravnodušna ?
Jer onda otpada i ona o vrijeđanju ...

E, da, još kaže da je jedan od pokazatelja nevjera jednog partnera.
U nedoumici sam. Ne znam kako zakoniti stoji s tim ...
Da potražim ljubavnika ?
Za svaki slučaj ?



p.s. molim vas da sad ne gledate samo u gif, jer su moja pitanja sasvim ozbiljna !
- 11:29 - Pomiluj me nježno (27) - Išpricaj na papir - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

vijestiiznesvijesti@gmail.com

* Free Web Site Counters
Online Users


Free Clock

PUT DO ...


eXTReMe Tracker
*****