nove vijesti iz nesvijesti

30.05.2012., srijeda

što nabaviti ... muža ili psa ?



Ovisi o tome želiš li da ti netko usere tepih ili cijeli život !
- 07:00 - Pomiluj me nježno (35) - Išpricaj na papir - #

28.05.2012., ponedjeljak

Potpuno je nevažno, ali ...

Jeste li baš sigurni tko stoji iza ovoga bloga ?



Ali, baš, baš sigurni ?

update : evo, tarantulica, ovo sam ja, podvojena ličnost zubo


- 07:00 - Pomiluj me nježno (48) - Išpricaj na papir - #

26.05.2012., subota

...

Eto što ti je razuman i tolerantan muškarac !
Svojim zadnjim komentarom, Hvalospjev gluposti
ponukao me da vam pokažem kako to, otprilike, izgleda umene ! naughty



" Savršenih muškaraca ima na svakom uglu. "



- reče Bog i stvori Zemlju okruglu. lud
- 07:00 - Pomiluj me nježno (8) - Išpricaj na papir - #

24.05.2012., četvrtak

odo popodne radit frizuru


- 13:26 - Pomiluj me nježno (22) - Išpricaj na papir - #

23.05.2012., srijeda

...



Piše Mujo dnevnik:
“ Danas je maj 09.
Kiša pada tjedan dana kao iz kabla.
Fata je tužna.
Stalno gleda kroz prozor.
Bojim se, ako kiša još potraje, moraću je pustiti unutra …”
- 07:00 - Pomiluj me nježno (29) - Išpricaj na papir - #

21.05.2012., ponedjeljak

Za razliku od muškaraca, žena uživa ne samo kad daje, nego i kad uskraćuje.


- 07:00 - Pomiluj me nježno (33) - Išpricaj na papir - #

19.05.2012., subota

...

Muž:

- Zašto mi se uvijek digne kad se brijem ?

Žena:

- Zato što vidiš pičku u ogledalu.


- 07:00 - Pomiluj me nježno (19) - Išpricaj na papir - #

17.05.2012., četvrtak

Milka i novi trend

Tko je ono rekao da je to taaaaaako doooooobrrrrrrrrrrooooo ?
Da ko more to platit kad ti povjetarac piri međ usnama ?
Da to je trenutna i brzinska bol ?



Pa hebate, da je depilacija bezbolna, ne bi se muškarci brijali !
Koji andrak mi je bio da to idem radit ?
Što me briga što dlake strše ? Što ???
Što me briga što mala dica pitaju mamu na plaži da što ovoj teti viri iz gaća ?



Bila sam ja hrabra, daaaaaa, jesam, jesam.
Fino je ona meni toplim voskom namazala jednu stranu ... i potegla ...
PAS MATER !!!
Suze su mi navrle na oči !
Dreknula sam iz dubine svoje bolne duše.
Tako glasno da su ptice vani prestale pjevati,
a mačak je utekao kroz zatvorena vrata !


( ne ovaj mačak )

STANI, HEBATE !!!
Neš me više.

Al još samo drugu stranu, začas ćemo to ...

NE DAM !!!
Da se nisi usudila prići s tim voskom, ugristi ću te za ruku !



I tako ...
Pobjegla sam joj.
Napola pofurena.
Širokim korakom.
Možda uspijem ovo prodati kao novi trend, novu zurku.
Stil: asimetrija ?
- 07:00 - Pomiluj me nježno (32) - Išpricaj na papir - #

16.05.2012., srijeda

Nikad te neću zaboraviti,



samo nestani !
- 07:00 - Pomiluj me nježno (56) - Išpricaj na papir - #

14.05.2012., ponedjeljak

Ne znam kako ću to preživjeti !

Je li moj strah opravdan ili nije, prosudite ...
Da krenem od početka, ha ?
Volim zimu samo iz jednog razloga. Krzno nikome ne smeta i nitko ga ne vidi, navučem hlače i koga briga !?
Ali, čim zatopli, čim se krenem svlačiti, gotovo je s nemarom. Trebam se pokositi i nema druge.
Naime, nije problem depilacija nogu, ali Milka ... mila majko, kako će to moja Milka podnijeti ??? Kako ???
Do sad sam uvijek to rješavala ovako:



Uuupsss ! sorry, kriva fotka ! rofl
Dakle, ovako:



ili ovako:



Ove godine čvrsto sam odlučila da ću je počupati. Voskom ili čime već.
Ako nestanem na neko vrijeme, to znači da Milka nije preživjela !
A ni ja.
- 07:00 - Pomiluj me nježno (50) - Išpricaj na papir - #

13.05.2012., nedjelja

Žene, pamet u glavu,



a dolje šta uleti !
- 07:00 - Pomiluj me nježno (12) - Išpricaj na papir - #

11.05.2012., petak

...

Crvenkapica piše vuku:
" Dragi vuče! Kad si me sreo u šumi, trebao si da me POJEDEŠ, a ne pojebeš ! Tvoja trudna Crvenkapica."



Vuk odgovara:
" Draga Crvenkapice, sljedeći put kad me vidiš, ne viči "fuk!", sve dok ne naučiš dobro izgovoriti slovo V.
Tvoj Vuk. "


- 07:00 - Pomiluj me nježno (34) - Išpricaj na papir - #

10.05.2012., četvrtak

...

Došla nagluha baba k doktoru i kaže, boli me ovo, boli me ono ... boli me vamo, boli me tamo ...
Vidi doktor da babi nije ništa, nego je stara i luda, pa joj kaže:
-Vama samo treba kura C-vitamina.
Vrati se baba u selo i susjede je pitaju:
- Što ti je? Što ti je doktor reko ?
- A što je reko, što je reko ... reko mi je što i sama znam - da mi treba kurac i litra vina !


- 07:00 - Pomiluj me nježno (26) - Išpricaj na papir - #

08.05.2012., utorak

ajme hobotnice !



ne može je čovjek otresti sa sebe !
- 07:00 - Pomiluj me nježno (48) - Išpricaj na papir - #

07.05.2012., ponedjeljak

...

Ako se dobro sjećam, a sjećam se, u izviđačima smo učili
da se trenjem može zapaliti vatra. Ovako !



Onda je ovo jako opasno. Nemojte to pokušavati kod kuće !
- 07:00 - Pomiluj me nježno (25) - Išpricaj na papir - #

05.05.2012., subota

...

Došao Mujo u bolnicu i razgovara sa medicinskom sestrom. Prije nego što će joj pokazati svoj problem kaže joj:
- Medicinske sestre se ne smiju smijati pacijentima.
- Naravno da se neću smijati, ja sam profesionalna medicinska sestra i u više od dvadeset godina rada nikada se nisam smijala pacijentu.
- U redu onda, kaže Mujo i skine hlače, otkrivajući najmanju stvarčicu koju je sestra ikada vidjela. Dužinom i širinom, nije mu veći ni od male AAA baterije.
Sestra nije mogla izdržati pa se malo po malo počela podsmijehivati, a onda gotovo i pala na pod od smijeha. Uvidjela je da je pretjerala, pa se izvine Muji.
- Izvinite, tako mi je žao, ne znam šta mi je došlo. Obećavam da se to neće ponoviti. Recite mi sada, što je problem ?
- Natek'o mi je ... odgovori Mujo.


- 07:00 - Pomiluj me nježno (20) - Išpricaj na papir - #

03.05.2012., četvrtak

DA JE BILA SEKS BOMBA SHVATIO SAM TEK KAD MI JE RAZNIJELA IMOVINU !


- 07:00 - Pomiluj me nježno (19) - Išpricaj na papir - #

01.05.2012., utorak

dok se ručak kuha, evo vam novi post ...



da potvrdim činjenicu da žene istodobno mogu raditi više od jedne stvari ! belj
- 12:30 - Pomiluj me nježno (22) - Išpricaj na papir - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

vijestiiznesvijesti@gmail.com

* Free Web Site Counters
Online Users


Free Clock

PUT DO ...


eXTReMe Tracker
*****