nove vijesti iz nesvijesti

26.03.2012., ponedjeljak

izgubio se moj Anđeo. moram ga potražiti.



neće me biti neko vrijeme. ljubim vas sve. kiss
- 07:00 - Pomiluj me nježno (60) - Išpricaj na papir - #

24.03.2012., subota

...

- Ženo, 'ćemo li prvo da ručamo, pa da se seksamo ili da se seksamo pa da ručamo ?



- Kako hoćeš, pa da ručamo.
- 07:00 - Pomiluj me nježno (11) - Išpricaj na papir - #

22.03.2012., četvrtak

...

Razgovaraju dvije buhe:
- Kako si se provela juče ?
- Pa, ovako ... Bila sam u kazalištu na koncertu. Bila sam u brkovima dirigenta, imala sam predivan pogled i koncert je bio dobar, ali onda je dirigent kihnuo i ja sam odletjela pjevačici među sise. Tamo je bilo jako vruće i sklisko, a ja sam klizila sve dublje i dublje, i na kraju sam se onesvijestila jer sam ostala bez zraka.
- I, šta je bilo zatim ?
- Pa, iduće jutro probudila sam se opet u brkovima dirigenta.


- 07:00 - Pomiluj me nježno (18) - Išpricaj na papir - #

21.03.2012., srijeda

PTIČICAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !


- 07:00 - Pomiluj me nježno (16) - Išpricaj na papir - #

19.03.2012., ponedjeljak

...



Došla unuka kod bake na selo i kada je ogladnjela, upita baku:
• Bako, hoćeš mi napravit pomfrit ?
• A što ti je to ?
• To ti je kad se krumpir nareže na štapiće, stavi na vruće ulje i isprži.
Napravi baka pomfrit.
• Bako, a imaš li kečapa ?
• A što ti je to ?
• To je ono što se stavlja u picu.
• A dite moje ja ti bome u ovo doba kurca po selu neću tražiti !
- 07:00 - Pomiluj me nježno (33) - Išpricaj na papir - #

17.03.2012., subota

...



Mujo: Fato, mogul te zvat Eva ?
Fata: Možeš, a što ?
Mujo: Jer si mi prva.
Fata: A mogul ja tebe zvat Pežo ?
Mujo: Možeš, a što ?
Fata: Jer si mi 307.
- 07:00 - Pomiluj me nježno (14) - Išpricaj na papir - #

15.03.2012., četvrtak

OČAJNICA 2. dio


- 08:33 - Pomiluj me nježno (21) - Išpricaj na papir - #

14.03.2012., srijeda

OČAJNICA


- 07:00 - Pomiluj me nježno (18) - Išpricaj na papir - #

12.03.2012., ponedjeljak

Začarani krug

Sigurno vam se dogodilo, barem jednom u životu,
da ste upali u začarani krug iz kojega ne znate van ...



Ovo je ozbiljna tema i molim vas da je tako shvatite.
- 07:00 - Pomiluj me nježno (42) - Išpricaj na papir - #

10.03.2012., subota

...

Mujo i Haso na radu u Nemačkoj.
Stigao im katalog iz robne kuće sa garderobom, pa ga razgledavaju.
Mujo: Vidi Haso, bolan, kako dobrih ženskih ima u ovom katalogu.
I tako, listaju oni ...



listaju ...



listaju ...



Haso: A vidi cijena bolan. Nisu ni skupe.
Mujo: Ma ja bi jednu poručio ...
Haso: Ma naruči dvije, i meni jednu. Ovu što ima samo gaće i čarape, nemam više novaca.



Prošlo tjedan dana i Haso pita Muju: Bolan Mujo, jesu li stigle one ženske što smo ih naručili iz kataloga ?
Mujo: Ma ne brini bolan, stigle su im stvari, za koji dan će sigurno i one.


- 07:00 - Pomiluj me nježno (19) - Išpricaj na papir - #

09.03.2012., petak

...


- 07:00 - Pomiluj me nježno (20) - Išpricaj na papir - #

08.03.2012., četvrtak

vjesnici proljeća ... sve cvjeta ...

Kad ovo vidiš, odmah te sunce ugrije i toplina ti se razlije po cijelom tijelu ...



AAAA ??? JEL GRIJE ????
- 07:00 - Pomiluj me nježno (33) - Išpricaj na papir - #

06.03.2012., utorak

ljetna avantura

I, za kraj ...

- Javit ću ti se.

- Ali nemaš moj broj !?

- Ako nam je suđeno pogodit ću ga.


- 07:00 - Pomiluj me nježno (51) - Išpricaj na papir - #

04.03.2012., nedjelja

eci peci pec ...


- 07:00 - Pomiluj me nježno (29) - Išpricaj na papir - #

02.03.2012., petak

Fatima došla kući s raščupanom kosom punom sijena. Otac Mujo se čudi:

- Što ti se, bona, dogodilo ?

- Ništa, babo, igrali se pogađanja !

- Ma kakvog pogađanja !?

- Pa, eto, mi djevojke gurnemo glavu u stog sijena a momci priđu odostraga ...
Ja pogodila trećeg,



petog



i desetog !


- 07:00 - Pomiluj me nježno (11) - Išpricaj na papir - #

01.03.2012., četvrtak

jedna zvjerska


- 07:00 - Pomiluj me nježno (17) - Išpricaj na papir - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

vijestiiznesvijesti@gmail.com

* Free Web Site Counters
Online Users


Free Clock

PUT DO ...


eXTReMe Tracker
*****