nove vijesti iz nesvijesti

15.01.2012., nedjelja

...



Farmer, uzgajivač kokoši otišao je do lokalnog bara ... sjeo pored jedne žene i naručio čašu šampanjca.
Žena se isprsi i reče " Kako da ovo razumijem ? Upravo sam i ja naručila čašu šampanjca ? "
" Koja koincidencija ! " reče farmer, " Ovo je specijalan dan za mene i želim ga proslaviti. "
" Ovo je i za mene specijalan dan. Ja također proslavljam " reče žena.
" Koja koincidencija ! " reče farmer.
Kucnuli su se čašama, pa farmer upita: " Što vi to proslavljate ? "
" Moj muž i ja smo pokušavali dobiti dijete i danas mi je ginekolog rekao da sam trudna ! "
" Koja koincidencija ! " reče farmer. " Ja sam uzgajivač živine i već godinama moje kokoši su neplodne, ali danas svaka od njih nosi oplođena jaja ! "
" To je sjajno ! " reče žena. " Kako su vaše kokoši postale plodne ? "
" Promijenio sam pijetla " odgovori farmer.
Žena se nasmije i reče: " Koja koincidencija ! "


- 07:00 - Pomiluj me nježno (10) - Išpricaj na papir - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

vijestiiznesvijesti@gmail.com

* Free Web Site Counters
Online Users


Free Clock

PUT DO ...


eXTReMe Tracker
*****