nove vijesti iz nesvijesti

19.08.2011., petak

...

Jednog dana moja je mama otišla van i ostavila tatu da se brine o meni.
Imala sam 2 do 2,5 godine.
Netko mi je jednom poklonio set za čaj i ja sam se jako voljela igrati s njim.
To mi je bila omiljena igračka.
Tata je sjedio u dnevnoj sobi i prelistavao dnevne novine.
Ponudila sam tatu da ga poslužim "čajem" iz mog seta.
Tata je pio vodu umjesto čaja, uz mnogo pohvala.
Poslije nekoliko posluženih "čajeva" i pohvala od strane mog tate, stigla je i mama kući.
Tata je zatražio od mame da ostane u dnevnoj sobi i vidi kako smo se nas dvoje lijepo zabavljali.
Mama je sačekala da donesem jos jedan "čaj", da ga tata polako ispije i puno nahvali.
Tada je rekla (onako samo kako to mame znaju):

" Pretpostavljam da znaš, da je jedino mjesto odakle ona može uzeti vodu - WC školjka ..."



- 20:16 - Pomiluj me nježno (10) - Išpricaj na papir - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

vijestiiznesvijesti@gmail.com

* Free Web Site Counters
Online Users


Free Clock

PUT DO ...


eXTReMe Tracker
*****