nove vijesti iz nesvijesti

08.05.2011., nedjelja

500ti post



Pišemo se, možda, na jesen.
Do tada, budite mi zdravi i veseli. wave

UPDATE kiss


- 07:00 - Pomiluj me nježno (46) - Išpricaj na papir - #

06.05.2011., petak

Uvijek bismo trebali biti zaljubljeni.



Eto razloga zbog kojeg treba ostati neoženjen.
- 07:00 - Pomiluj me nježno (11) - Išpricaj na papir - #

04.05.2011., srijeda

Kad bi muškarci ...



... imali menstruaciju, hvalili bi se oko veličine tampona. lud

- 07:00 - Pomiluj me nježno (17) - Išpricaj na papir - #

02.05.2011., ponedjeljak

LJUDI MOJI ...



... ovaj mi je lik seksi do bola !
Eto, rekla sam ...
sad mi je lakše ! cerekcerekcerekcerekcerek

UPDATE:

Prvi put stavim fotku obučenog muškarca na blog, a nitko da bi me pohvalio !? eek


- 07:00 - Pomiluj me nježno (27) - Išpricaj na papir - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

vijestiiznesvijesti@gmail.com

* Free Web Site Counters
Online Users


Free Clock

PUT DO ...


eXTReMe Tracker
*****