nove vijesti iz nesvijesti

29.10.2010., petak

Tako malo mi treba

Trenutno mi uopće nije važno što ne znam kakve žene vole muškarci i što sam i dalje zbunjena ! nut
O tome ću misliti sutra ! Uostalom, koga briga ! pjeva
Najviše volim petak popodne.
Točnije, trenutak kad izađem iz ureda i nađem se s prijateljicom. Bilo bi bolje da nam posebnom uredbom zabrane druženje, točnije, zajedničku šetnju gradom ( čitaj trgovinama ), jer je to pogubno i za nju i za mene. rofl
Ipak, ovoga puta nisam bila posebno rastrošna, samo sam malčice skrenula s puta. naughty

Pa eto, tko bi odolio ovim krasnim cipelama, u kojima nisam sigurna kako ću hodati zbog visine pete, ali bože moj, pa svaka žena mora imati par cipela s visokom petom. Cipele uvijek trebaju. Cipela nikad dosta !



Uh, sorry, ovo nisu cipele, ovo je moj ljubljeni mačak kiss koji je s odobravanjem promotrio sve nove stvarčice. Kad ga ovako gledam ... bio bi krasan ... okovratnik ... na kaputu .... op ! op! Nato, sredi se ! To je maca ! M A C A ! Njezino krzno ne treba tebi nego njoj, tj. njemu ! yes
Evo cipelica:



He ! Problem ! Nemam sivu torbu ! Što sad neg tražit torbu !
Vidim crvenu ... što je crvena doooobra ... pa treba mi baš takva crvena za ove cipelice koje imam na nogama ... eek



I kažem, dosta ! To je to ! Baš sam zadovoljna, i odmah sutra ću sve to prošetati gradom. Nema veze što su cipele sive, a torba crvena ! Subota ujutro, kavica s prijateljicom ... ček, ček, što sam ono vidjela krajičkom oka ?! Daj, daj, vrati se dva koraka unatrag ... ne ! Ma nije moguće ! Pa o tome sanjam već nekoliko zima ! Baš to ! Rukavice ! Zelene, kožne, krasne ... cerek



... a vidi ove što su zgodne ...



... a vidiiiiiii, detalj uz torbu ... i rukavice ...



... a vidi ovaj uz ... nešto ...



Eto ! I ako je itko od vas IKADA pomislio da ja s malim nisam zadovoljna, grdno se prevario ! naughty


finofinofino

Kako muški dio ne bi ostao uskraćen, poklanjam im ...



Najvažnije je da su svi zadovoljni. I podmireni. I sretni ! wave

- 17:22 - Pomiluj me nježno (24) - Išpricaj na papir - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

vijestiiznesvijesti@gmail.com

* Free Web Site Counters
Online Users


Free Clock

PUT DO ...


eXTReMe Tracker
*****