nove vijesti iz nesvijesti

28.09.2010., utorak

...



- Izvinite gospođice, mogu li vam ponuditi jedno piće ?

- Ne, hvala gospodine, alkohol nije dobar za moje noge.

- Oh ! Žao mi je, sigurno vam oteknu ?

- Ne, razmaknu se ...
- 19:28 - Pomiluj me nježno (15) - Išpricaj na papir - #

24.09.2010., petak

pod hitno trebam dobrog frizera sa adekvatnim alatom !




- 20:08 - Pomiluj me nježno (21) - Išpricaj na papir - #

23.09.2010., četvrtak

zavadi pa vladaj ! :-)



- 14:27 - Pomiluj me nježno (10) - Išpricaj na papir - #

22.09.2010., srijeda

Snješka i ja smo odlučile ...



... šutimo dok se ne vrati grešni !!! yes
imaš pravo lutko, nekada je prva stvar ujutro, uz kavicu, bilo blogerima zaželjeti dobro jutro !
eh, kakva lijepa vremena ...
- 11:27 - Pomiluj me nježno (19) - Išpricaj na papir - #

15.09.2010., srijeda

neodoljivo me podsjeća na ...na ...



... nikako da se sjetim ...

UPDATE:


ne poznajem opus cijenjenog Ramba Amadeusa, al evo, ero, samo za tebe :-)))))
- 21:48 - Pomiluj me nježno (24) - Išpricaj na papir - #

11.09.2010., subota

uvik triba slušat mater



Mati: - Ćerce moja, svi su ti muški isti, samo im je jedna stvar u glavi.
Kći naivno: - A koja, majko ? -
Mati: - A vidim ja, dite moje, da ti ne znaš ništa, pa zato slušaj svoju mater.
Kći: - Slušam te, majko.
Mati: - Ako te taj tvoj momak počme ljubit, dirat i pipat, dozvoli mu samo malo, ali ako se, ne daj Bože, popne na tebe, ne daj mu, ćerce, osramotit ćeš ime svoje, ime materino, ćaćino i cilu svoju familiju ćeš osramotit.
Kći: - Dobro, majko, zapamtit ću svaku tvoju rič.
Mati: - Tako triba, ćeri moja, a sad pamet u glavu !

Sutradan ujutro na doručak dođe kći sva vesela, procvitana, pjevuši dok kuva kavu. Mati je gleda sumnjičavo, pa pita: - I, kako je, ćeri moja, bilo sinoć?
Kći: - Ma, sve si pogodila, majko, točno je sve bilo onako kako si ti kazala.
Mati: - Šta je bilo ?
Kći: - Baš kako si rekla, napa on odma da me ljubi, pipa me, popeja se na mene, a ja se sitila tebe i tvojih riči i kažem sebi: e, neš ti mene sramotit ! Okrenem ga na leđa, popnem se na njega i osramotim i njega i mater mu i ćaću mu i cilu mu familiju !

- 19:44 - Pomiluj me nježno (21) - Išpricaj na papir - #

07.09.2010., utorak

...



Učila djeca u školi o krvotoku i učiteljica ispituje.
Učiteljica: Marice, od čega se sastoji srce ?
Marica: Učiteljice, srce ima dvije komore.
Učiteljica: Dobro. Hajde Ivice, srce ima dvije komore i dvije, dvije ...?
Ivica: ... i dvije noge.
Učiteljica: Pa kako crni Ivice srce može imati noge ?
Ivica: Pa lijepo, prolazim ja pored direktorove kancelarije i čujem kako vam direktor kaže: " Ajde srce, raširi noge."

- 19:24 - Pomiluj me nježno (9) - Išpricaj na papir - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

vijestiiznesvijesti@gmail.com

* Free Web Site Counters
Online Users


Free Clock

PUT DO ...


eXTReMe Tracker
*****