nove vijesti iz nesvijesti

01.01.2010., petak

iz dnevnika idealne supruge

Probudila sam se. Umila se brzo, pomuzla krave, dala kokošima i zečevima jesti, istjerala koze i krave na pašu.
Probudila sam djecu, napravila im doručak, spakirala ih za školu, odvezla ih u školu, pokosila travu. Otišla sam na posao, posvađala se sa šefom, izbacila ga iz kancelarije, obračunavala putne naloge, zarađivala novac za firmu, zaradila plaću.
Došla sam kući, iscjepala metar drva, skuhala ručak, dovela djecu iz škole, nahranila ih, prijavila porez na dobit, išla okopati polje kupusa i krumpira do mraka, stigla do frizera. Vratila sam se kući, utjerala krave i koze u štalu, spremila večeru, obnovila osiguranje za auto putem interneta. Nahranila djecu, okupala ih, stavila ih u krevet, oprala mašinu robe, platila račune putem interneta, pregledala poštu, objesila robu, pojela koru kruha sa putrom i medom.
Kada sam se konačno spremila za spavanje, pade mi na pamet:
- UŽAS ! Moj muž !! Cijeli dan leži na kauču nepojeban !!!

- 18:39 - Pomiluj me nježno (19) - Išpricaj na papir - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

vijestiiznesvijesti@gmail.com

* Free Web Site Counters
Online Users


Free Clock

PUT DO ...


eXTReMe Tracker
*****