Prilagodba na tijesnu kožu....

srijeda, 23.07.2008.

Sudar duša na blogu

Pisala bi nešto.....svašta bi pisala......toliko toga bi imala reći,ali koliko imam potrebu,toliko nekako i nemam....Ne,nisam u pms-u, sasvim sam ok, ali nekako čovjek ispadne iz kolotečine i navikneš se na "nepisanje"......Je li to dobro ?Naravno da nije......čak bih rekla da je to grozno,jer mogu se ja sad opravdavat na tisuće načina,ali ni jedan zapravo ne bi držao vodu...

Kad bi nekako redala svoje ljubavi i strasti koje me nose kroz život,pisanje bi sigurno bilo pri samom vrhu.........volim to slovo, tu sam nekako general nad svim svojim skrivenim emocijama, tu sam kao hrabra i nesalomiva, tu me ne diraju kiše ni hladni vjetrovi.....
Dok pišem miluju me anđeli, miriše bakina juha iz 80 i neke, lagana sam poput pera i ne postoje ožiljci.....sve je u magli od pustih pobjeda nad demonima neostvarenih snova.....mojih, tvojih, javnih i tajnih,snova uopće.....

Jave mi se često ljudi na mail, i pitaju kao gdje sam, što ne pišem......
Jesam li ja tek" slovo" u nečijem životu ?
Ljudi te dožive poput rečenica u trenucima ushita i životne radosti....ili totalnog poraza pred sobom i drugima......postaneš emocija koja je nekome dala krila, puhnula mu u leđa da ne posustane,ili mu jednostavno u trenutku samom riječi postala ogledalom vlastite duše pa je čovjek primoran zapitati se :tko sam?

Jedni smo drugima PUTOKAZ......i ponos i sram......odraz ispred i iza ogledala, ptica rugalica, amen na kraju molitve.....
Postanemo riječima ispovjednik i pokora, postanemo sve ono što smo oduvijek zapravo htjeli biti.......ali nikad hrabri za reći na glas.....
Postanemo važni jedni drugima......je li to loše? Naravno da nije.......
Svaki onaj tren kad čitajući neki post mojim tijelom prostruje ježurci, kad mi oko zasuzi, ili se od srca nasmijem da dijete skoro probudim-stane svemir na jedan tren, susretnu se duše na nekoj istoj frekvenciji.....jer je tako moralo biti......jer je baš tako najbolje.....
I zato je teško ovoliko izbivati iz ovog našeg lijepog svijeta....jer je predivan i neiskvaren.....jer me uvijek, baš uvijek dok ovdje pišem miluju anđeli.....

23.07.2008. u 22:13 • 26 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Travanj 2009 (1)
Srpanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (6)
Travanj 2007 (15)
Ožujak 2007 (22)
Veljača 2007 (24)
Siječanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Ja sam ja, koja sam sa vama kojima jesam i kad jesam....zapravo je ovdje sve po mom, kako me volja i kad me volja...o Bože,kako idealan svijet!


Beatles - John Len...


VOLIM: smijeh, jutro, mirne večeri zavaljena uz Zakonitog....posjet prijatelja, dodir djeteta....moju sestru, Zaru, Kiku, mog jubjenog kumića-mališu MArina u čijem osmijehu se izgube svi problemi svita......moga muža u svemu onome što je i nije-baš takvog kakav je.....moje roditelje i sve ono što im duh posjeduje (do vječnosti zahvaljujem što su to što jesu),moju Sanju i njena tri mušketira.....volim pitanja i odgovore sa smislom i bez njega, volim čekanje i ispunjavanje tuđih želja......vedro vrijeme, lunapark.....njoke i pašticadu, vodku DAlmatino, pršut i livanjski sir.....moga Loca-največeg šarmera među mačkama......volim život sa svime što mi je donio i što mi nosi....i naravno, volim sebe...ne narcisoidno,nego neizmjerno.....i volim sve dobre ljude koji me tjeraju naprijed, pa makar to bilo i "nogom u guzicu"...

<
Cursors


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

S njima volim bogatiti trenutke:

Sanja
LIBAR MOJIH DUGOVA
Auris
Marginalna društvena kronika
Sebi-dovoljna
Aquaria
Zona Z
Na kavi s prijateljicom
Danči's world
Kad ništa nije sigurno...
Živi i pusti druge da žive

" Sreća je zapravo samo vještina koju svatko može naučiti" N.W.
image hosting for myspace

image hosting for myspace


Images for your blog

Images for your blog

U slučaju da me želite kontaktirati zbog nekih vama znanih razloga, a ne želite da drugi čitaju vaše dileme, trileme ili komentare moj mail je: natanervozis@yahoo.com


"Shared joy is double joy,shared sorrow is halh sorrow" swedish proverb


"MANY PEOPLE WILL WALK IN AND OUT OF YOUR LIFE, BUT ONLY TRUE FRIENDS WILL LEAVE FOOTPRINTS IN YOUR HEART." Eleonor Roosevelt

Myspace layouts

Myspace layouts