Prilagodba na tijesnu kožu....

subota, 24.02.2007.

Zašto je svijet ovako sasrano mjesto?

Lipi moji i deboto pošteni.....totalno sam ogorčena danas na tisuću i jednu stvar, na tisuću i jednu osobu, iz bezbroj razloga......
Shvaćam svakim danom sve više i više da je ova naša pozornica popunila i prepunila svoje kapacitete, svi smo nagurani, sve pusti amateri sa tenzijom rasta....i svi bi odma Oskara, kako ne!
Na poslu sam na par trenutaka nadišla glasove oko sebe.......i gledam ih tako i slušam, i mislim se...nijedne pametne, smislene i razložne rečenice......samo tko je koga, kako i kada, zašto i gdje zajebao ili ga tek ima namjeru zajebat.....komplet tuka na ulici sa malo posla i previše slobodnog vremena. To su žene zaposlene u buticima oko mene, sve kao na svom mistu,sve kao zadovoljne i ispunjene,a samo seru li ga seru, jer čim imaju potrebu srat o nekom trećem bez povoda i razloga (ili je stvarno razlog za nekoga gadit to šta je zgodan ili uspješan??!!) znači da nisu zadovoljne.....
Onda popodne gledam nastup Blanke Vlašić u našem lipom Splitu......cura do mene komentira joj velike zube, preveliku visinu, i ovo i ono.....a ono, hellouuuu!!! Zašto nisu bili komentari tipa: napokon se nešto događa u našem gradu, vidi kako cura dobro skače-pa priskočila je 200 jebenih centimetara....ili kako je zgodna i kako je pobijedila bolest...a to valjda ne bi bilo to.
Pa taj derbi večeras, famozni derbi Hajduka i Dinama na koji mi se riga u startu,- jer šta gledam?
Skupinu preplačenih dečkića koji će svoju plaću dobit svejedno i paradirat u svojim novim autićima i rebama od 2000 kuna, bez obzira na rezultat. A ja bi se tribala nervirat i dobit slom živaca zato jer će se nekakva mreža trest ovamo ili onamo....ma daj......To je poprimilo oblike terorizma,nasilja, bolesnog takmičenja brata s bratom......Ti navijači su u stanju ubit za jebeni grb koji je netko tko je stvarno nekad volio balun nacrta iz jubavi i ponosa.....to te u stanju izlemat jer si u krivo vrime sa ST tablicam u Zagrebu i obratno.......i to bi ja tribala gledat, tome se veselit, za to navijat....sačuvaj me sveti moj bože......

Zapravo je sve izopačeno i puno jala, i iako ja nisam nikakav pesimist i jako volim život jer sam se itekako za njega borila-ova me situacija plaši ljudi moji.....
Jer dok god matere prave razlike među dicon, dok god je važnije šta drugi ima nego kako mu je, loše nam se piše.....dok god budemo pohlepni kako jesmo, i dok se ne nauče ljudi uživat u svakom uspjehu svojih bližnjih pa i daljnjih -zašto ne, nema sreće za nas kao zajednicu.....i dok je god važnije ime Dinamo ili Hajduk od svih onih jadnih koje više nema da bi mi danas tukli jedni druge-može nas jedino Bog spasit!
Iako ja mislim da zapravo čovjek sam sebe spašava.....dajte se potrudite, ajmo bit ljudi.....ja sam iskreno sritna zbog svih vaših lipih momenata danas i žao mi je zbog svih loših......drago mi je da je Blanka skočila dva metra, molim se da večeras bude mirno na stadionu, želim da svi večeras usnu zagrljeni od onoga koga vole, da im jutro donese novu nadu, da su im snovi ispunjeni....sve blagosivljam. Pokušajte ljudi......puno je lakše tako živit,majke mi!

24.02.2007. u 19:35 • 4 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Travanj 2009 (1)
Srpanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (6)
Travanj 2007 (15)
Ožujak 2007 (22)
Veljača 2007 (24)
Siječanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Ja sam ja, koja sam sa vama kojima jesam i kad jesam....zapravo je ovdje sve po mom, kako me volja i kad me volja...o Bože,kako idealan svijet!


Beatles - John Len...


VOLIM: smijeh, jutro, mirne večeri zavaljena uz Zakonitog....posjet prijatelja, dodir djeteta....moju sestru, Zaru, Kiku, mog jubjenog kumića-mališu MArina u čijem osmijehu se izgube svi problemi svita......moga muža u svemu onome što je i nije-baš takvog kakav je.....moje roditelje i sve ono što im duh posjeduje (do vječnosti zahvaljujem što su to što jesu),moju Sanju i njena tri mušketira.....volim pitanja i odgovore sa smislom i bez njega, volim čekanje i ispunjavanje tuđih želja......vedro vrijeme, lunapark.....njoke i pašticadu, vodku DAlmatino, pršut i livanjski sir.....moga Loca-največeg šarmera među mačkama......volim život sa svime što mi je donio i što mi nosi....i naravno, volim sebe...ne narcisoidno,nego neizmjerno.....i volim sve dobre ljude koji me tjeraju naprijed, pa makar to bilo i "nogom u guzicu"...

<
Cursors


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

S njima volim bogatiti trenutke:

Sanja
LIBAR MOJIH DUGOVA
Auris
Marginalna društvena kronika
Sebi-dovoljna
Aquaria
Zona Z
Na kavi s prijateljicom
Danči's world
Kad ništa nije sigurno...
Živi i pusti druge da žive

" Sreća je zapravo samo vještina koju svatko može naučiti" N.W.
image hosting for myspace

image hosting for myspace


Images for your blog

Images for your blog

U slučaju da me želite kontaktirati zbog nekih vama znanih razloga, a ne želite da drugi čitaju vaše dileme, trileme ili komentare moj mail je: natanervozis@yahoo.com


"Shared joy is double joy,shared sorrow is halh sorrow" swedish proverb


"MANY PEOPLE WILL WALK IN AND OUT OF YOUR LIFE, BUT ONLY TRUE FRIENDS WILL LEAVE FOOTPRINTS IN YOUR HEART." Eleonor Roosevelt

Myspace layouts

Myspace layouts