slobodno mi se možete javit na mejl i msn:

Image Hosted by ImageShack.us : nena.natalia3@gmail.com

MSN : nena.natalia2@hotmail.com


UPIŠI SE U SLAVNU KNJIGU GOSTIJU

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

ŠTA BI TRIBALI ZNAT O MENI A DA NE PRETJERUJEM zujo :

Image Hosted by ImageShack.us

- Živim 26g u najlipšem gradu na svitu Splitu
- Radim kao kalkulantica u maloprodaji za jednu priv.firmu
- MOTO MOG ŽIVOTA : ŽIVI SVAKI DAN KAO DA TI JE POSLJEDNJI !!

- Obožavan čitat knjige,posebno iz područja psihologije pa evo navodim vam misli koje su mi dotakle dušu,moram priznat da dobro dodju u životu ! :

evo to sam ja :

Image Hosted by ImageShack.us

UPS,hehe a šta ja tu mogu ?

NE MARI ZA MALE STVARI I OSTAT ĆE MALE STVARI !!

"Mislite na ono što imate umjesto na ono što želite ! ! "
- Najveće otkriće je da ljudsko biće može promijeniti svoj život promjenom svog ponašanja
- Ne tratite dragocjene trenutke svog života jadikujući nad onim što nemožete promijeniti
- Život je ono što se dpgađja dok smo mi zauzeti pravljenjem drugih planova
- Nije zadaća života da sve učini savršenim,to je naš vlastiti izazov !
- PAMET U GLAVU : SAMI SEBI STE NAJDRAGOCJENIJI !
Image Hosted by ImageShack.us

NAJDRAŽI STIHOVI PJESAMA :
Image Hosted by ImageShack.us


upijam miris tijela tvog i sada znam
ja sam samo tvoja noć i ti si moj dan
oko nas kapa vrijeme,moje ruke su zvijeri
skidam te polako dok gori svijet cijeli...
--------------------------------------------
vjeruj mi zbog tebe postojim
nemoj nikad bol da osjetiš
ja bit ću najbolji
još samo krvi da ti dam
pa da umrem ti na rukama
znam da samo nebo zna
ti si meni u venama...samo budi sretna zauvijek
-----------------------------------------
večeras samo tebi pjevam
hey tako si sexy kad opustiš se
i na tvom tijelu sve dobro stoji
kad pogledom svojim dotakneš me
ništa na svijetu ne postoji
večeras tu sam
da budeš sretna !!
---------------------------------------
daj daj mi svoje usne da ih ljubim naj naj svako jutro zlato moje
daj daj u tvome svijetu dok te volim znaj znaj da mi godi bezmjerno
daj daj mi svoja krila da poletim naj naj svake noći zlato moje
daj daj u tvome oku zvijezde brojim kraj kraj neće doći nikada !!
------------------------------------------------------------------








nataly's life

18.08.2011., četvrtak

pogled...

malo sam razmisljala ovih dana kako je bitan pogled....taj ocni kontakt izmedju dvoje ljudi...prvenstveno ako nam se netko svidja to je najjaci znak s kojim cemo pokazat da nam je ta osoba privlacna....po nekim istrazivanjima taj pogled bi trebao trajati oko desetak sekundi, ne vise jer ako dulje od toga traje poziva na avanaturu....eto cak je pogled i do te granice odredjen....vise malih ali slatkih i bezopasnih signala su put u uspjeh....takvi njezni i kratkotrajni pomalo sramezljivi pogledi su puno drugaciji od onih sto zavode....koliko muska strana to razumije, razlikuje i primjecuje neznam...ali mislim da shvaca onaj ko zna itekako dobro ...
osin toga po meni pogled u oci jako je bitan dok se vodi razgovor jer stime pridodajemo vaznost toj osobi i znacenju price i puno je ugodnije znat da netko slusa....najgora mi je navika kod ljudi kad gledaju okolo dok se prica, mozda nekad nenamjerna ali nimalo lijepa....poznajem takvih ljudi ali takvih ljudima osobno ne pridodajem vaznost, a i sva sreca malo ih je...
mozda bi trebali proradit na bontonu i zapitat se kako bi se oni osjecali kad bi se nasli u kozi drugoga...
ljudi gledajte se, zaljubite se gledajuci predivne oci jedni drugima....ukratko, oci su ogledalo duse i iz pogleda se moze puno toga procitat !
lijep pozdrav :)

- 21:02 - Komentari (1) - Printaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< kolovoz, 2011  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Pretražite bilo koji pojam na internetu






Google


















opisi svakodnevnih dogadjaja u mom životu,svakakve zabavne gluposti koje mi padnu na pamet a mogle bi vas zabavit !!
Image Hosted by ImageShack.us









Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com

Free Hit Counters
Free Hit Counters



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

ogledalce ogledalce tko je najljepša papigica na svijetu??

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
dupini rulzz !!Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us

** Svi vole razgovarat s nekim tko zaista sluša ono što govore **

** Loša navika u vezama je upadanje partneru u riječ ili završavanje njegovih rečenica **

** Uvijek će biti ljudi koji se s vama neće slagati,ljudi čiji su postupci drugačiji od vaših i stvari
koji nikako da uspiju...budete li se borili protiv tog životnog načela provest ćete većinu života u borbi !

** Loše raspoloženje nije vrijeme za analizu života jer je to emocionalno samoubojstvo !**

**Činite bez razloga dobra djela i nemotivirana djela ljepote **

** Ljude privlače osobe tihe samouvjerenosti,ljudi koji nemoraju u tuđim očima uvijek ispasti dobrima,uvijek biti u pravu,koji se nemaju potrebe hvalit,osobe koje daju od srca a ne radi uvećanja svog ega **

Image Hosted by ImageShack.us

** Jedno od najvažnijih pravila radosnog življenja jest da donošenje sudova o drugim ljudima oduzima puno energije i odvlači vas od onoga što želite biti**

**Kad prosuđujemo ili kritiziramo nekog drugog to nam ništa ne govori o toj osobi,nego o našoj potrebi da kritiziramo**

**Negativne reakcije na kritiku često uvjere osobu koja vas kritizira da vas je točno procjenila**

**Kad vam netko izrazi svoje mišljenje,nemojte ga osuditi ili kritizirati,radije pokušajte naći zrnce istine što ta osoba govori**

**Što više radite na tome da postanete spokojniji tamo gdje jeste a ne da razmišljate o tome gdje biste radije bili,naći ćete smirenije sada,u sadašnjosti**

**Neborite se protiv svojih negativnih osjećaja,umjesto toga budite smireni jer negativni osjećaji će tad proć baš kao što sunce zalazi navečer **

Image Hosted by ImageShack.us