< kolovoz, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Prikaži/sakri komentare

O blogu...

ovo je novi-stari blog
Nastal je još 2005 i od onda drži... ima jedno dugo razdoblje od kojih godinu dana kaj nisam pisala i totalno sam ga zapustila...
u samom početku je djeloval pod imenom berithainhell.blog.hr, kasnije mu je ime promjenjeno u sbillomkrozmonsun.blog.hr, i sad promjenom moje nicka, (Beritha, MissKaulitz) nasto je i ovaj novi, ali zapravo stari, preuređeni blog.

Tu možete naći pokoju sitnicu o mojem omiljenom bendu, ali i puno toga o mojem životu, frendovima, školi...

Kaj se tiče KOMENTARA molim vas da ne nabijate neke spamove samo radi broja, več komentirajte s razlogom.

NataC_ca live Tv

utorak, 26.08.2008.

The only one

baš slušam tu pjesmu od Evanescencea! i baš razmišljam o istinitosti riječi... yes i razmišljam o suboti... eh, svašta je bilo... bila je i moja Ninika
napokon s nama vani... i bilo je dobro i zabavno, slavil se rođendan od jedne frendice, pa smo imali beslatnu pijaču -tj. ona je častila- osim jedne glupe umišljene plavuše koja mi je pokvarila raspoloženje, ali jbg. kaj se more...

When they all come crashing down, midflight,
You know you're not the only one.
When they're so alone they find a back door out of life.
You know you're not the only one.


eto, nek se zna... on nije jedini...
baš sam danas dobre volje, bila sam s jednom curom vani, a ja i njezin brat nekaj muljamo, ali smo samo prijatelji... zgodan joj je brat... uf jako *rrrrrrrrRRrrrrrr* cerek cerek i tak smo bile na kavi u Havani u gradu, yes i sjedimo mi za stolom i pričamo i smijemo se i dođe konobar do nas i veli da nas oni dva likovi hočeju častiti s pijačom... ja pogledam na te likovi.... i ono *OMG* starčeki-pedofili, pederi... i odbih ja to, Tejčiki je bilo malo žal ali jbg neču se ja s takvima petljati... i kasnije dok su izlazili su došli do nas i pitali zakaj nečemo pijaču, a meni smeh došel... rofl i tak... bilo je zabavno, a sad idem s mamom u grad da si kupim nekaj ljepoga.... ....,,,,,,

nadam se da se Ninika nebu srdila ako stavim par slika s subote... Ninika, ak očeš mičem ih!! naughtynaughtynaughty

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Greta & Pintarić

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Dobra atmosfera belj

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Greta & Gogo

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ivan, (He's not the only one rolleyes)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Pjevalo se i plesalo...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Greta, Ninika i josipa

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ekipa koja se pamti... fino

...
to je to za sad...eek aha :)
pusica

- 15:36 - ?? (55) - !! - #

<< Arhiva >>

blog

LINKS

ABOUT ME

KONTAKT