< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Prikaži/sakri komentare

O blogu...

ovo je novi-stari blog
Nastal je još 2005 i od onda drži... ima jedno dugo razdoblje od kojih godinu dana kaj nisam pisala i totalno sam ga zapustila...
u samom početku je djeloval pod imenom berithainhell.blog.hr, kasnije mu je ime promjenjeno u sbillomkrozmonsun.blog.hr, i sad promjenom moje nicka, (Beritha, MissKaulitz) nasto je i ovaj novi, ali zapravo stari, preuređeni blog.

Tu možete naći pokoju sitnicu o mojem omiljenom bendu, ali i puno toga o mojem životu, frendovima, školi...

Kaj se tiče KOMENTARA molim vas da ne nabijate neke spamove samo radi broja, več komentirajte s razlogom.

NataC_ca live Tv

subota, 31.03.2007.

~SrEtAn RoĐeNdAn NaŠeM GeOrGu!!!~

Sretan rođendan tiiiiiii..... party
Sretan rođendan tiiiiiii..... party
Sretan rođendan Georg!!! party
Sretan rođendan tiiiiiii..... party
Jedan veliki pusaćkiss, za našeg basista iz najboljeg benda.... TOKIO HOTELA... ljudi, nadam se da niste zaboravili taj veeeeeeeeeeeliki dan yes ... dok naš georgec navršava punih... sad mislim da se gubim... negde oko... hmmmmm headbang neznam točno bang 20 godina naughty snašla se =) uglavnom, danas u čast našem slatkom Georu .. predstavit ću vam svoje "divne" kolekcije... čega drugog... nego mojih "remek dijela" .... uglavnom, nisam baš neka umjetnica, i to sam crtala za foru, ili iz čiste dosade (Kemija, fizika, hrvatski...).... i zamolila bi vas još jednu stvarčicu....
Molim vas nemojte mi krast i stavljat moje crteže na druge blogove, forume, webove... i slično....
sad zučim jako umišljeno, ali nebi voljela da nađem svoje crteže negdje drugdje !!! tnx na razumjevanju


Crtež number 1
Ovako ja zamišljam hotel =) nema baš neke veze sa tokio hotelom... ali je hotel =)
tj. ovako ja zamišlam hotel, od tokio hotela.... komplicirano... uglavnom, inspirirala me slika ispod ... a slika je nastala za vrijeme fizike.... =)

Crtež number 2
Ovo je nastalo zahvaljujući Zimmeru 483, tj, njihovom novom albumu... evo, recimo ja tak zamišljam omot albuma... nije baš nešt, ali meni se sviđa, nastalo je pod satom kemije...

Crtež number 3
e, ovo je nastalo, tj, ptaknulo me na crtanje toma, ali u manga stlu, malo drugačije od mojeg uobičajenog stila....

Crtež number 4
e, to bi mogli reći da je bill u mojem uobičajenom stilu... s njim sam se gnjavila ... punih... pa oko 3 tjedna, i još izgleda užasno defektno... malo je nekak zjbani... ali to je samo moj crtež...

Crtež number 5
Ovo je, valjda znate, tj. prepoznajete našeg toma =) ... tu je još donekle ispal dobro... jer ja kao fotograf, nisam baš nekaj, no ugl, namjeravala sam taj crtež poslat u ok! ali neznam... savjetujte me =)

pozdrav našem gusiju!! sretan mu ročkas =)
mahmah do sljedećeg javljanja =)

- 18:57 - ?? (36) - !! - #

<< Arhiva >>

blog

LINKS

ABOUT ME

KONTAKT