< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Prikaži/sakri komentare

O blogu...

ovo je novi-stari blog
Nastal je još 2005 i od onda drži... ima jedno dugo razdoblje od kojih godinu dana kaj nisam pisala i totalno sam ga zapustila...
u samom početku je djeloval pod imenom berithainhell.blog.hr, kasnije mu je ime promjenjeno u sbillomkrozmonsun.blog.hr, i sad promjenom moje nicka, (Beritha, MissKaulitz) nasto je i ovaj novi, ali zapravo stari, preuređeni blog.

Tu možete naći pokoju sitnicu o mojem omiljenom bendu, ali i puno toga o mojem životu, frendovima, školi...

Kaj se tiče KOMENTARA molim vas da ne nabijate neke spamove samo radi broja, več komentirajte s razlogom.

NataC_ca live Tv

nedjelja, 25.03.2007.

Bill i Tom u vojsci...??? ili...??

sad sam došla malo na net... i čitam komentare... i skočim na jedan blog da vidim kaj je sve novo... a omo bill i tom idu u vojsku... lol... eeee ljudi nasmijala sam se do suza... ma kaj budu oni tamo... prime pušku u ruku ... i propadne skupa s njom, pokuša pucati ... odleto 100 km nazad... i još ga vjetar odnese lol.... ali bilo bi pametno da bill nabavi malo pločica na trbuhu... kost i koža su ga lol.... ajd se malo razbistrite....
kolko put su svi pokušavali uništit slavu th-a... ma svašta su ima stavljali pod noge... a oni i dalje idu ... i idu... i idu... znate ono kad su svi bili u panici da twinsi moraju završit školu... e, usput kak su riješili tu situaciji... oni idu dalje... svi mi navijamo za njih... i ima nas preveč da bi oni nas ostavili samo tak ... bez veze... ... idemo dalje...=)

Inervju... smješno je... pročitajte =)

Voditelj: Tom I Bill, ko od vas je otrovniji?
Tom: JA, ja sam otrovniji! (smiju se)

Voditelj: Mislim da je bolje da niko od vas ne da odgovor na ovo pitanje…Ko ima dužu kosu?
Tom: Um… JA.
Bill: Da, Tom.

Voditelj: Ko je veća Fashion žrtva ( žrtva mode )?
Tom: JA!
Bill: NE, ja sam (smojeh)

Voditelj: Ko više ide na živce?
Bill: TOM!
Tom(istovremeno): BILL! (smiju se)

Voditelj: Ružniji?
Bill(ko iz topa): TOM!!!
Tom: Bill… (smiju se)

Voditelj: Ko je veći autoritet?
Tom & Bill(u isto vreme): ummmm…. (smijeh)
Bill: Teško je reći……
Tom: Ja bih rekao JA!!
Georg: Ja bih rekao BILL

Voditelj: Ko je veći sportaš?
Bill: Ja definitivno ne….
Tom: Nijedan od nas

Voditelj: Ko je od vas naj zavodljiviji?
Tom: Od nas svih, ili?
Bill: Pa, od nas svih….
Tom: Pa, od nas svih JA. Samo izmedju nas dvojice TAKOĐE JA.
Bill I Georg kukaju: oooou… (smijeh)

Voditelj: Najjači?
Bill: Ja, definitivno ja....

Voditelj: Najpametniji?
Bill: mmh.... pretpostavljam da veoma dobro upotpunjujemo jedan drugog.

Voditelj: Ko izgleda najbolje go?
Bill: Ja, ja!!!

Voditelj: Ko je najbolji u krevetu?
TOM: Ne moraš to uopče pitati to pitanje, jer mi ne možemo da sudimo o tome.
Bill: Da.
Tom: Treba pitati devojke. Pa ostali nisu imali puno devojaka do sad, tako da…
Bill: Ooou…

Voditelj: Tom deluješ kao pravi ženskaroš!
Tom: Pa naravno!!!

Voditelj: Iako sam ja mislio da bi to prije bio Gustav...
Bill: Ženskaroš?
Tom: Gustav???!!!
Georg: Gustav?

Voditelj: Da... onaj ko je imao najviše dijevojaka!!!
Gustav: a, shvačam..... NE, ne ja!!! (smiju se)

Voditelj: Aha, pretpostavljam da to kažeš jer ovo tvoja dijevojka sluša.
Gdije su najružnije dijevojka? Belgija, Francuska, Švicarska i Luxemburg sad nas slušaju tako da možda bolje njih nemojte navoditi....
Tom: Najružnije devojke su definitivno uvijek u Georgovom krevetu!!! (smiju se

Voditelj: Kakve su dijevojke u Francuskoj? Da li ste ih uopče primjetili?
Bill: Naravno da jesmo. Odmah smo primijetili da ovdije ima mnogo ljepih dijevojaka. Dečki ovde su veoma sretni.

Voditelj: Da li to kažete u svakoj zemlji?
Bill: Pa, mislim da je drugačije u svakoj zemlji. Ali sam to ovdije posebno primjetio. Djevojke su veoma ljepe. Ljepo se oblače i to…
Tom: Ali ima ljepih dijevojaka u svakoj zemlji, naravno


to je to za sad...
i jedna pijesma za kraj... billova i moja omiljena =)

Smrtno zaljubljeni

Držim pismo u svojoj hladnoj ruci
Zadnja rečenica je bila dugačka
I dok ono još gori, promatram ga
Sa svakim redom
Umire jedan osječaj
Što ostaje je tama
Ni pogled tvoj
Više ne pomaže

Pogadja me
Jer smo bili smrtno zaljubljeni
Pogadja me
Što naš san u krhotinama leži
Svijet treba čuti
I zauvjek ušutkan ostati
Sada smo izgubljeni
Čak i ako nam se snage ujedine,
Sve je gotovo

Orlovi lete iznad naseg kraja,
Sve što jos možemo ponjeti
više nije vrijedno,
jer smo izgubili jedno drugo
Približavaju nam se,
iza nas su,
žele tebe i mene
Ostavite me, ne mogu više

Pogadja me
Jer smo bili smrtno zaljubljeni
Pogadja me
Što naš san u krhotinama leži
Svijet treba čuti
I zauvjek ušutkan ostati
Sada smo izgubljeni
Čak i ako nam se snage ujedine,
Sve je gotovo

Orlovi lete iznad našeg kraja,
ubijaju ono zadnje što ostaje od tebe
i ono zadnje u meni
Pogadja me...

Pogadja me
Jer smo bili smrtno zaljubljeni
Pogadja me
Što naš san u krhotinama leži
Svijet treba čuti
I zauvjek ušutkan ostati
Sada smo izgubljeni
Čak i ako nam se snage ujedine,
Sve je gotovo

- 16:10 - ?? (25) - !! - #

<< Arhiva >>

blog

LINKS

ABOUT ME

KONTAKT