< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Prikaži/sakri komentare

O blogu...

ovo je novi-stari blog
Nastal je još 2005 i od onda drži... ima jedno dugo razdoblje od kojih godinu dana kaj nisam pisala i totalno sam ga zapustila...
u samom početku je djeloval pod imenom berithainhell.blog.hr, kasnije mu je ime promjenjeno u sbillomkrozmonsun.blog.hr, i sad promjenom moje nicka, (Beritha, MissKaulitz) nasto je i ovaj novi, ali zapravo stari, preuređeni blog.

Tu možete naći pokoju sitnicu o mojem omiljenom bendu, ali i puno toga o mojem životu, frendovima, školi...

Kaj se tiče KOMENTARA molim vas da ne nabijate neke spamove samo radi broja, več komentirajte s razlogom.

NataC_ca live Tv

četvrtak, 15.03.2007.

~..::..~SpRiNg NiChT~..::..~ ponovo, već 3 put =)

Eto... malo nešto o dobro čuvenom novom, jedinstvenom, fenomenalnom, tužnom, i prekrasnom spotu... na žalost nisam mogla gledati premjeru na vivi, jer sam imala nastavu, i to 2 sata zemljopisa... i ti sad reči kome je lepše... no ugl... vidla sam spot na nečijem blogu... neznam sad točno kojem... no hvala svima... čak sam ga uspijela dowlandirati...
puno vam hvala kaj ste stavile linkić ... pa sam čak i uspjela skinut...

uglavnom, danas idem po ZIMMER 483... naručila sam ga preko interneta, neka hrvatska stranica i platila 144.77 kuna... nije skupo... 20 kuna je poštarina... sad moram ići dič na poštu... weeeee tak sam presretna =)

ewo vam dio intervijua... interviju je stariji... pa ga neču cijelog stavit... ovaj dio je najzanimljiviji:

Okruženi šestoricom tjelohranitelja u studio norveške nacionalne televizije ulazi Tokio Hotel. Djevojke u publici histerično vrište, iako se od krupnih bodyguard-a momci ne vide. Tek što su se približili voditelju, Bill Kaulitz, frotmen grupe, je zaprepastio publiku. Nosio je majicu sa izuzetno provokacijskim natpisom za antifanove. Kričavo žuta majica sa velikim crnim natpisom „KILL BILL“ i ispod natpisa njegova sopstvena slika prekrižena sa dvije linije. Na leđima majice piše „TOKIO HOTEL ANTIFANS“. Kada se pojavio osmijeh na Billovom licu, publika se podigla na noge i u znak oduševljenja zapljeskala hrabrom momku.

Bill, kakva je to majica?

BILL:Znate šta, ja nemam ništa protiv svojih antifanova, iako oni mene mrze. Ja nisam na tom nivou, uvijek pokušavam biti iznad i nekim provokacijama uspijem obraniti sebe, i svoje fanove. Meni ne smeta što oni mene vrijeđaju. Ja sam takva osoba i uopče me nije briga za tuđe loše mišljenje, meni je važno da se drugima sviđam i da me vole. Ali mi smeta što vrijeđaju moje fanove, porodicu, prijatelje, ljude koje volim, ljude koji nisu ni za šta krivi. Ako im se sviđam to je stvar ukusa. Ovu sam majicu namjerno obukao da bih provocirao moje drage antifanove. (smijeh)


Eto to je za jednog kretena od antifana... koji misli da nemam život... moj život je TOKIO HOTEL ... i ti si nađi život...

ajde ljudi.. kizzya svima

- 13:50 - ?? (19) - !! - #

<< Arhiva >>

blog

LINKS

ABOUT ME

KONTAKT