< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Prikaži/sakri komentare

O blogu...

ovo je novi-stari blog
Nastal je još 2005 i od onda drži... ima jedno dugo razdoblje od kojih godinu dana kaj nisam pisala i totalno sam ga zapustila...
u samom početku je djeloval pod imenom berithainhell.blog.hr, kasnije mu je ime promjenjeno u sbillomkrozmonsun.blog.hr, i sad promjenom moje nicka, (Beritha, MissKaulitz) nasto je i ovaj novi, ali zapravo stari, preuređeni blog.

Tu možete naći pokoju sitnicu o mojem omiljenom bendu, ali i puno toga o mojem životu, frendovima, školi...

Kaj se tiče KOMENTARA molim vas da ne nabijate neke spamove samo radi broja, več komentirajte s razlogom.

NataC_ca live Tv

petak, 09.03.2007.

~..::..~HeIlIg~..::..~

Ewo mene opet… znam da več duže vrijeme obečavam postić, i več sam ga 3 put napisala… totalno do kraja… puno toga, i intervjue, i slike…. I svašta… no, kad je trebalo stisnut «objavi» komp mi je zajebal… i sad zato pisem u wordu, i samo bum kopirala =)… treba se snajti…

No uglavnom, puno vam hvala kaj ste mi vratili samopouzdanje, i sad svaki put kad pročitam komentare, dođe mi da vrištim po cesti «JA VOLIM TOKIO HOTEL I ŽIVO MI SE JEB* ZA VAS!!» Puno vam hvala kaj ste me zvlekli s beda… več sam bila na kraju živaca, i došlo mi je da poskidam, zapravo strgam sve postere sa zida, i onda da to ne napravim… otišla sam na net da se uvjerim da nisam sama… da nas ima još…još fanova… i hvala vam na komentarima podrške!! Sve vas jako volim!!!

TKO JE BILL STVARNO?
«Halo, ja sam Bill!» Već maloprije je ludovao po pozornici kao tornado, sada stoji kao dečko, nježan i lomljiv, izgleda kao cura pred menom i našminkanih velikih crnih očiju, manga frizure, visokog i tankog glasa koji se prebacuje-puca. Njegov outfit mu daje drukčiji izgled nego što on stvarno je, Bill Kaulitz ima tek 15 godina, ali ima karizmu kult zvijezde. dijamant koji je stvoren da blista. u njegovim očima gori vatra koja može zapaliti srca. osjećam: Bill je stvarno nešto posebno. netko kao on pojavi se na pop sceni samo svakih deset godina.

Sada je 15.srpanj 2005.: u Weyrtonstudiima u Munchenu su Tokio hotel na ovaj dan imali svoj prvi nastup. svi osjećaju: kroz njemačku se sprema super monsun…

Magdeburg 25.7.2005: prvi shooting za popcorn. još nitko ne zna za Tokio hotel, tek za tri tjedna će se pojaviti «durch den monsun». Mama je dovela Billa i Toma u fotostudio. Bill je ludo uzbuđen. Stalno pita mamu dali sve radi kako treba, ali netreba: Bill sve instinktivno radi kako treba jer slijedi svoj osjećaj. On ima star-feeling, on je autentičan-i u intervjuu govori ono što osjeća, što ga dotiče.

Osam tjedana poslije: «durch den monsun» i album «schrei» stoje na broju 1, njemačkom vlada TH-groznica. Sreo sam Billa 25.9.2005. u magdeburgu opet. njegova nezabrinutost je nestala. Bill se čini umornim, loše je raspoložen, stalno visi na mobitelu i prilično je izbirljiv pri izboru outfita, ali kroz sve se provukao. Samo se u intervjuu čini uvučen u sebe. Intimnim pitanjima se ispriječuje menađment. Bill je sretan zbog toga- ne želi više sve odati što se događa u njegovom srcu. medijska strka je na vrhuncu, borba fanova je eksplodirala, na internetu se pojavljuju prvi mrzitelji. To sve zbunjuje senzibilnog Billa, izaziva ga.

Berlin 20.11.2005. uspjeh čini samopouzdanim. nesigurnosti ni traga, pritisak, stres i bolovi su zaboravljeni. Tokio hotel prima prvu zlatnu gramofonsku ploču, zatim slijede «Comet», »Bambi» i «Echo». Bill se veseli kao mali dječak, uzbuđen je, zadovoljan i prije svega super ljubazan. primječujem da mu priznanje godi.

28.1.2006: Velika uzbuna oko Billove nove frizure. nosi glatku frizuru, šiške iznad očiju su nestale. Fanovi su naglavačke, diskutiraju kao ludi na internetu. Dosta je kritika. Bill je nesiguran: »Nisam nikad mislio da će se oko moje nove frizure dignuti takva prašina», rekao je kad sam ga sreo u Berlinu. prije fotoshootiga se zatvorio u zahod, provjerava frizuru, želi biti savršen.

Herford,7.7.2006.tokio hotel je na turneji, svuda je histerija. Euforija vlada i u bendu. Bill je pričljiv kao nikad do sad, često govori o svojim snovima i željama. Njegov glas je dublji, odgovori promišljeniji, uglađeniji, njegovi nastupi profesionalniji, discipliraniji. Gospodin Tokio hotel je našao svoju ulogu. Bill sada zna kako čudovište zvano showbusiness funkcionira. i shvatio je: tko visoko leti, može nisko pasti. Zato je sve pod kontrolom. Pri radnji na novom albumu je band totalno zaposlen. Previše toga je u igri, pritisak je golem: th mora nadmašiti svoj vlastiti uspjeh. to će biti teško. Bill to zna i zna da jednom i najjačem monsunu ponestane daha...

Jedan … meni lijepi intervju …stvarno je super opisano… i Bill i od njegovog samog početka…
Kizzya svima… tržte se =))

- 14:56 - ?? (3) - !! - #

<< Arhiva >>

blog

LINKS

ABOUT ME

KONTAKT