< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Prikaži/sakri komentare

O blogu...

ovo je novi-stari blog
Nastal je još 2005 i od onda drži... ima jedno dugo razdoblje od kojih godinu dana kaj nisam pisala i totalno sam ga zapustila...
u samom početku je djeloval pod imenom berithainhell.blog.hr, kasnije mu je ime promjenjeno u sbillomkrozmonsun.blog.hr, i sad promjenom moje nicka, (Beritha, MissKaulitz) nasto je i ovaj novi, ali zapravo stari, preuređeni blog.

Tu možete naći pokoju sitnicu o mojem omiljenom bendu, ali i puno toga o mojem životu, frendovima, školi...

Kaj se tiče KOMENTARA molim vas da ne nabijate neke spamove samo radi broja, več komentirajte s razlogom.

NataC_ca live Tv

subota, 03.02.2007.

Napoko novi postić....

Došlo je vrijeme da vam se obratim... napokon =)evo nekolko ključnih novosti .... =)


#1
Na ovom blogu nema još spota za pjesmicu "Ubers ende der welt"

Sigurno ju več imate na kompu... ali ako zaostajete javite mi se na majl ili msn =)


#2
Evo i pjesme "Hilf mir fliegen"

Ko ju još nema javite se =))


#3
ZIMMER #483
1. Übers Ende der Welt (Over the End of the World)-Iza kraja svijeta
2. Totgeliebt (death loved)-mrtva ljubav
3. Spring nicht (dont jump)-ne skači
4. Heilig (saint)-svetac
5. Wo sind eure Hände (where are your hands)-gdje su tvoje ruke
6. Stich ins Glück (pinch into the luck)-krađa u sreći
7. Ich brech' aus (im breaking free)-slamam slobodu
8. Reden (talking)-govoriti
9. Nach dir kommt nichts (after you comes nothing)-nakon što dolaziš
10. Wir sterben niemals aus (we never die)-mi nikada ne umiremo
11. Vergessene Kinder (forgotten children)-zaboravljena djeca
12. An deiner Seite (ich bin da) ( on your site,i am there)-na tvojoj strani


#4
Pjesme...tj. samo pripjeve, tj. djelove pjesma skinite OVDJE
ili se jednostavno obratite meni =))


#5
Dali je ovo smješno... ili žalosno... smješno =)
Na jednom forumu na kojem boravim... prilično često... i od tamo uzimam zanimljive informacije za ovaj blog... evo jedne glupe -smješne -blesave -ili jednostavno zabavne vjesti...

Jedna njemačka radio postaja ponudila je tokio hotelu sljedeće:
"Mi čemo puštati sve vaše pjesme i to 24 sata na dan, 7, dana u tjednu... I TO AKO.... SE SVA ČETORICA OŠIŠATE NA ČELAVO...."

....a kav je odgovor bio na to??
Dvojica člana dala bi svoju kosu... a dvojica ne... dakle bitka je neodlučujuča.... smatra se da bi G&G dali kosu a twinsi ne... no sigurna sam da ne bi pali tako nisko =)))


#6
Dragi moji.... morate nam pomoći da skupimo "samo" 2 000 glasova da th dođe kod nas... pridružite se i pomozite ..... da osvojimo th =)))
Demand it!
plizzzzzzzz potrudite se =)



... i to je to... držte se do sljedećeg javljanja...

Majl adresa: misskaulitz14@net.hr
MSN adresa: beritha14@hotmail.com

- 16:49 - ?? (27) - !! - #

<< Arhiva >>

blog

LINKS

ABOUT ME

KONTAKT