< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Prikaži/sakri komentare

O blogu...

ovo je novi-stari blog
Nastal je još 2005 i od onda drži... ima jedno dugo razdoblje od kojih godinu dana kaj nisam pisala i totalno sam ga zapustila...
u samom početku je djeloval pod imenom berithainhell.blog.hr, kasnije mu je ime promjenjeno u sbillomkrozmonsun.blog.hr, i sad promjenom moje nicka, (Beritha, MissKaulitz) nasto je i ovaj novi, ali zapravo stari, preuređeni blog.

Tu možete naći pokoju sitnicu o mojem omiljenom bendu, ali i puno toga o mojem životu, frendovima, školi...

Kaj se tiče KOMENTARA molim vas da ne nabijate neke spamove samo radi broja, več komentirajte s razlogom.

NataC_ca live Tv

subota, 02.12.2006.

I tako još jedan tjedan pri kraju, praznici su pred nama... još samo malo =)
ja vam se javljam s presmješnim intervjuom =)
uživajte smijeh


Prije svega, da vam se zahvalim još jednom što ste mi dozvolili da vas pratim na putovanjima i gostovanjima širom svijeta.
TOM: Nema problema Sascha, ti si nas haver! (svi se smiju)
BILL: Nemote nam zamjeriti što se smijemo, ali je Tom do maloprije smišljao nekakve rime, da se ubiješ koliko su glupe. (svi se smiju *mogu zamisliti =))*)

To je razlog vašeg nekontroliranog smijeha. (smijeh) Je li tako? A kako idu te rime?
GUSTAV: Nešto kao, na engleskom su: "I'm one big horse, but Bill is worse, worse, worse." (Ja sam jedan veliki konj, ali Bill je gori, gori, gori.)! (smijeh *ludo*)
BILL: Imaju i neke kao: "I am so nice, I am so hot, I am everything that you are not!" (Ja sam tako dobar, ja sam tako hot, ja sam sve što ti nisi)! (smijeh) Eto, možete li misliti koji je on idiot kada misli da je hot? (lol! majčice mi )
TOM: Ma jebi se, Bille. Meni je dobra ta i: "Fuck your monkey, your hair funky, fuck cat, fuck school and maths." (Jebo te majmun, tvoja smijesna frizura, jebo te macka, jebo te škola i matematika). (smijeh) Zar nije dobra?

Bas su super! (smijeh)
GEORG: A da samo čujete kako idu Billove rime! (svi se smiju)

Repaj nam malo, Bille.
BILL: Malo sam izmjenio riječi, ali skontat češ: "I love my nail, I love Tally Weijl, I love mucchy my little Gucchi." (Ja volim svoje nokte, ja volim Tally Weijl, ja volim tako puno moj slatki Gucchi.) (smijeh) Ovu sam skontao namjerno da ispadnem peder za svoje antifanove. (smijeh *pametan si Bill =)))*) Oni to vole. Imam još jednu (ova je najbolja): "Antifans sad that I am gay, cause I have black nail, long hair, dark eye, but they can fuck themself, cause all that is only mine." (Antifanovi kažu da sam peder, jer imam crne nokte, dugu kosu, temne oči, ali mogu se jebat, jer je sve to samo moje.) (svi se glasno smiju *imaš pravo Bill*).

Aha, super su. Vi ste neuspjeli reperi, (smijeh), ali ima nade. Možda nešto postane od vas. (smijeh). Ajde da se mi vratimo na ozbiljniju temu. (smijeh).Ozbiljno! Bill, gdje pronalaziš inspiraciju za pisanje pjesama?
BILL: Ma ne znam, sve to zavisi od raspoloženja i okoline oko mene, atmosfere. Nekada se osječam tako grozno, kao da sam svima na teretu, da ni za šta nisam stvoren, i tada pišem neke depresivne pjesme. Tako se osjećam uglavnom, kada ne mogu odjednom otpjevati onako kako sam zamislio. Npr. kada sam napisao pjesmu „Schrei“ i kada je sve bilo gotovo, znao sam da moram izvježbati glas barem capelom, međutim ja nisam htio i kada sam došao do refrena nisam mogao tako vrištati, jer mi glasne žice nisu bile zagrijane... E onda sam napisao pjesmu „Schwarz“.
TOM: Ljudi se inače iznerviraju radi nekih gluposti.
GEORG: Da, naprimjer maloprije je Tom počeo histerisati po stanu jer ne zna gdje su mu crne TOMMY HILFIGER bokserice. (smijeh)
TOM: Ali ozbiljno, što nekome trebaju moje bokserice?!
GUSTAV: Jesi li ikada pomislio da si ih ubacio na pranje? (smijeh)
TOM: Ozbiljno? (izgubljeno pita, dok se ostali smiju)
GUSTAV: Ma daj, molim te.......(smijeh)
TOM: Jesu li ozbiljno na pranju? (smijeh)
BILL: Tome, nečemo o tome raspravljati.
TOM: Jebi se, gdje su mi proklete bokserice? (smijeh *razmaženok =))*)

Kako je vama zanimljivo...... (smijeh). Da li ste zadovoljni svojim koncertima u inozemstvu?
BILL: Dali smo sve od sebe......
TOM: (prekida Billa) Ja samo hoću svoje bokserice! (smijeh)
BILL:......a posječenost je bila velika. Dok smo bili u Britaniji, pred sami koncert me je uhvatila takva nervoza da nam niko neče doći. (ja dolazim =))
TOM: Jebala te tvoja nervoza, čovjece samo tražim proklete bokserice! (smijeh)
GUSTAV: (smije se) Tome, molim te, kasnije ćemo riješiti to za bokserice.
TOM: Ali vi ne shvačate, ja sam bio emotivno vezan za te bokserice! VI nemate osječaja! Znate li vi u kakvoj sam ja depresiji zbog toga?! Očigledno ne znate kada se tako hladnokrvno ponašate, bestidinici! (govori kroz smijeh)
GEORG: (smijeh) Ovako je nama svaki dan. Tom doživi svojih pet minuta, i prvo se zeza, a nakon toga će opet histerisati zbog bokserica. (smijeh)
TOM: (trlje oci kao beba kada place i govori) Mamaaaaaaaaaa, hoču bokserice! (smijeh)
BILL: (sapce Tomu na uho) Noge ču ti polomiti kada se vratimo u stan, prekini sa tim glupostima i uozbilji se. (smijeh *opa!! Bill je opasan =))*)
Da se vratimo na temu......što se mene tiče zadovoljan sam turnejom u inozemstvu. U svim gradovima u kojima smo svirali bila je velika potražnja za kartama i jako nam je drago zbog toga. Kada smo imali koncert u Poljskoj, to je bio opči kaos. Na koncert su došle i nekoliko grupa djevojaka sa balkanskog poluotoka, što nas je jos više motiviralo da napravimo nekoliko koncerata tamo. Ionako, 2007. godina je upravo za to rezervirana. (weeeeeeeeeeeeeeeee=))

Kako se vaši roditelji ponašaju zbog vaše slave?
GEORG: Što se mene tiče, tu nema nikakvih problema jer su me uvijek podržavali.
GUSTAV: Slažem se sa Georgom.
BILL: Nama nikada ne prave probleme što se tiče nastupa, spotova, izgleda. Npr. kada je naša mama prvi put vidjela spot za pjesmu „Schrei“, samo je pitala da li se mi ponašamo onako na zabavama. (smijeh) Kada sam joj pokazao novu tetovažu, ona se zgrozila. (smijeh) Kaze da je dobro što joj nisam rekao da ču se tetovirati prije, jer bi mi držala pridike. (smijeh) Naš otac je onako cool što se tiče tih stvari, ali ga nerviraju naši antifanovi.
TOM: Da,smirimo ga tako što mu kažemo da je važno da se o nama priča, to je dokaz da im je koliko toliko stalo do nas! (smijeh)
BILL: Kada ludujemo na sceni i na party-jima naše starce hoče primit infarkt.
TOM: A od onih raznih cura koje se javljaju da su bile sa nama, i ono da sam bio sa 25 djevojaka, slike sa onim curama, starci prave komediju. Stalno nas zezaju oko toga. (smijeh)

Vama je život, izgleda, super.
BILL: Ne, nama nedostaje toliko stvari.
TOM: Neki naši prijatelji iz djetinjstva okreču glavu od nas, jer smo sada poznati. Dosta ljudi također je postalo tako bolje prema nama i ljubaznije, pa se tek sada vidi njihovo pravo lice. Kada si poznat dosta dragih stvari izgubiš.
BILL: Da, slažem se sa Tomom. Iako Tomu do toga nije toliko stalo, meni je također jako važno imati djevojku koja će uvijek biti uz mene. Koja će me u svemu razumjeti. Prije svega, je teško nači djevojku koja nije sa tobom jer si poznat. Sumnjam da bi sve ove cure tako vrištale za nama da smo ostali samo djeca iz ulice, mislim ono, i sva ta ljubav prema nama nije ona ljubav koju razmjenjuju cura i dečko. Sada je još teže naći djevojku.

A kada bi je nasao.....
BILL: Kada bih našao osobu koja je baš za mene, bio bih presretan. Ali ta djevojka bi morala dosta toga trpjeti. Prije svega svu tu, najvjerovatnije, mržnju mojih fanova prema njoj, onda bi morala trpiti moja putovanja, ne bismo puno vremena provodili zajedno. Razni tračevi koji bi se širili oko mene, fotomontaže, djevojke koje su plačene da bi glumile moje bivše djevojke, fanove sa kojima se ja odnosim prije svega prijateljski, ali i to bi joj sigurno smetalo. Možda bi neka i prešla preko svega toga, ali je najgore to što je meni muzika na broju jedan. Tu su takodjer moja mama i Tom, a onda bi se ona našla tek na drugom mjestu. To bi je vjerovatno najviše pogodilo. (kak Bill misli i na curu, a ne samo na sebe! Zato ga tolko volim =))

Lijepo si nam to ispričao (smijeh). Hvala na intervju-u i puno sreće u daljem radu. Mi se opet vidimo, je li tako?
TOM: Tako je, a sada žurim odoh po svoje bokserice!
GEORG: Vidimo se, Sascha!
GUSTAV:Caoooooooooooooo!
BILL: Hvala, mi čemo se naravno još vidjeti. Pozdrav i veliki poljubac svim fanovima Tokio hotela!!!!

- 14:58 - ?? (84) - !! - #

<< Arhiva >>

blog

LINKS

ABOUT ME

KONTAKT