Linkovi:
Forumski Star Trek - the best parody ever
Ovo sam ja na forumu.

Ako nekoga zanima tko se krije iza ovih tekstova, evo:
Photo 1: smile!
Photo 2: glupa zanesenost
Photo 3: koje poziranje (*rolleyes*)

Posebni blogovi:
Koalicija
Miomaocetung (my pet),
Mad (something different),
Carica (zadivljujuće), Panonski mornar (my twin),
Hal, Glupinickname, Watashi, Blackadder, Ribac, Unspeakable, AxMi-24

(...ima ih još...)

29.06.2007., petak

Alive

Možda bih trebala pojasniti zašto ne pišem duže vrijeme, a onda kad pišem, uglavnom su to neke depresivne stvari. Stvar je u tome što kad mi je dobro i kad nema problema, onda nemam potrebu za pisanjem. Hm... možda bih to trebala promijeniti. S druge strane, kad me nešto uzdrma, onda bih najradije ovom blogu sve istresla što mogu.
Iako sam često usamljena, to zapravo ne volim. Iskreno, usamljenik sam koji ipak voli društvo. Ne bilo kakvo, ali... ne volim biti sama... I zato je tu ovaj blog, koji pomaže da u tim tmurnim trenucima, koje ne volim pričati nikome, ja ipak nekome ispričam. I onda se poslije osjećam bolje.
Jučer... hm...

...nije bezveze Paul McCartney pjevao:

Yesterday
All my troubles seemed so far away
Now it looks as though they're here to stay
Oh, I believe
In yesterday

Suddenly
I'm not half the man I used to be
There's a shadow hanging over me
Oh, yesterday
Came suddenly…



Jučer je padala kiša… danas je sunce, ali ja se osjećam lošije. Mrzim kad iz ničega ispadne nešto veliko. Naravno, ako je to veliko jako dobro, onda nam bude super, ali… najčešće nije. Kad kažemo nekome "od muhe praviš slona", najčešće ne mislimo da taj pomisli kako je svijet savršen i kako se ništa loše ne može dogoditi. I onda se tu još nalome ljudi koji sve pogrešno skuže i koji sebi protumače neke stvari totalno suprotno od onoga što ti misliš… i ti onda ispadneš budala. Na svu sreću, samo u svojim očima. Dobro da nam drugi ljudi ipak ne mogu čitati misli.
I dobro je da imamo te misli. Ako ništa drugo, bar nam tamo može biti lijepo. A u mislima… tamo mi je savršeno… i nema problema… a on me razumije kao nikada prije. I ponovo imam leptiriće u stomaku… i barem malo, u mislima uživat ću u … hm… da…. cerek

I'm breaking free from all these chains
I feel the rhythm running through my veins
Here alone at night
It's a feeling I don't wanna fight.

Closer, deeper, burning fever
I'm alive - now I'm believing
I'm complete, so complete,

I'm alive...


Ok, back to reality. Barem znate da kad ne pišem dugo da sam dobro. cool



- 10:12 - Komentari (18) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2007  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  
Opis bloga
Zvuk tišine... jedini koji imate kad ostanete sami sa osobom duboko u vama... možda onda pronađete odgovore koje niste znali naći jer ste bili izgubljeni među ljudima...
Ovaj blog posvećen je takvim trenucima, kada ste daleko od svih... s tišinom oko vas... možda i vama tada padne na pamet neka ludost kao i meni:

Želim osvojiti svijet. A onda ću vidjeti što dalje.
Secrets of life
"Ako nije moguće nekoga potpuno imati, najbolje ga je tada potpuno izgubiti."

"Biti pametan znači razlikovati istine koje treba reći od onih koje treba prešutjeti."

"Umanjimo li svoje Ja, tada može rasti nešto važnije."

"... i živi tako da se ne postidiš ni jedne svoje uspomene."

"Svatko vidi kako izgledaš, ali ih malo zna ono što jesi."

"Nikad nismo toliko sretni, ni toliko nesretni kao što mislimo."

"Da su gnjevni pogledi strijelice, svi bi ljudi bili ubojice."

"Vjera je sposobnost da se podnese vlastita sumnja."

"Razmišljati znači duboko se čuditi."

"Kad svi ljudi jednako misle, znači da nitko puno ne razmišlja."

"Istina je - zabrinutost ubija ljubav."

"Budite realni. Očekujte čuda."

"Strah je samo drugo ime za nesposobnost da ovladamo nastajanjem misli."

"Imamo jako malo mašte za bol koju nanosimo drugima."

"Snovi nikada ne umiru. Umiru samo sanjari."

"Imagination is more important than knowledge."