Linkovi:
Forumski Star Trek - the best parody ever
Ovo sam ja na forumu.

Ako nekoga zanima tko se krije iza ovih tekstova, evo:
Photo 1: smile!
Photo 2: glupa zanesenost
Photo 3: koje poziranje (*rolleyes*)

Posebni blogovi:
Koalicija
Miomaocetung (my pet),
Mad (something different),
Carica (zadivljujuće), Panonski mornar (my twin),
Hal, Glupinickname, Watashi, Blackadder, Ribac, Unspeakable, AxMi-24

(...ima ih još...)

13.09.2004., ponedjeljak

Već mi je dosta bloga - kao takvog!

Znate što? Meni je već prekipio ovaj moj blog ovakav kakav je.
Već mi je dosta paziti što pišem i filozofirati o nefilozofskom. Pa što vi mislite, da sam samo ovo ja? Živcira me što ovo nisam ja. Mislim, jesam ja, al ovo sam ja, kao što sam već naglasila, u trenucima, tišine, samoće, izoliranosti... u trenucima kad se svađam sama sa sobom.
A to baš i nije često. I onda ponekad i ovdje želim biti real me! Želim vam reći kako sam se sinoć s prijateljicom igrala špijuna pa smo se skrivale u sjenama dok smo u subotnju večer, punu napirlitanih cura, totalno nesređene, u trenerkama išle po pizzu, kako bi se na miru mogle prežderavati kod kuće neopterećene hoćemo nekome izgledati privlačno. I onda smo kroz smijeh zaključile da smo sada baš nas dvije najprivlačnije vani, jer se ističemo. I da sad sigurno svi tipovi primjećuju one dvije koje šetaju u trenerkama i patikama i smiju se ko ludače. I baš nam je bilo dobro. Jedan od boljih subotnjih "izlazaka".
I onda vam ponekad želim reći kako u bliskom kontaktu s mojom mamom postajem razularena zvijer koja ne zna za samilost. I kako imam tatu koji je Obi-Wan Kenobi. :D
I kako volim smišljati ironične šale koje mnogi ne razumiju i onda se smijem onima koji ih ne razumiju. I kako postoji još jedan blog u kojem imam svoje prste. Ma zapravo, postoje i dva. ;)
I kako bih se nekad i sama izbljuvala nad svojim blogom. Al onda bi mi bilo žao pa ipak neću. I kako sam ja puno više od ovoga.
I kako sam gledala "Terminator 2" pet puta. U kinu. Pet dana za redom. :) I da sam nekad zbilja luda. Večeras na primjer.
Večeras sam kao krava koja se našla u kukuruznom polju (onom za kokice) kad je lupio grom i nastao požar. Od topline su počele prštati kokice svud okolo. Krava pomislila da je snijeg pa se smrzla.

... nešt mi je hladno... :)

- 00:52 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      
Opis bloga
Zvuk tišine... jedini koji imate kad ostanete sami sa osobom duboko u vama... možda onda pronađete odgovore koje niste znali naći jer ste bili izgubljeni među ljudima...
Ovaj blog posvećen je takvim trenucima, kada ste daleko od svih... s tišinom oko vas... možda i vama tada padne na pamet neka ludost kao i meni:

Želim osvojiti svijet. A onda ću vidjeti što dalje.
Secrets of life
"Ako nije moguće nekoga potpuno imati, najbolje ga je tada potpuno izgubiti."

"Biti pametan znači razlikovati istine koje treba reći od onih koje treba prešutjeti."

"Umanjimo li svoje Ja, tada može rasti nešto važnije."

"... i živi tako da se ne postidiš ni jedne svoje uspomene."

"Svatko vidi kako izgledaš, ali ih malo zna ono što jesi."

"Nikad nismo toliko sretni, ni toliko nesretni kao što mislimo."

"Da su gnjevni pogledi strijelice, svi bi ljudi bili ubojice."

"Vjera je sposobnost da se podnese vlastita sumnja."

"Razmišljati znači duboko se čuditi."

"Kad svi ljudi jednako misle, znači da nitko puno ne razmišlja."

"Istina je - zabrinutost ubija ljubav."

"Budite realni. Očekujte čuda."

"Strah je samo drugo ime za nesposobnost da ovladamo nastajanjem misli."

"Imamo jako malo mašte za bol koju nanosimo drugima."

"Snovi nikada ne umiru. Umiru samo sanjari."

"Imagination is more important than knowledge."