Linkovi:
Forumski Star Trek - the best parody ever
Ovo sam ja na forumu.

Ako nekoga zanima tko se krije iza ovih tekstova, evo:
Photo 1: smile!
Photo 2: glupa zanesenost
Photo 3: koje poziranje (*rolleyes*)

Posebni blogovi:
Koalicija
Miomaocetung (my pet),
Mad (something different),
Carica (zadivljujuće), Panonski mornar (my twin),
Hal, Glupinickname, Watashi, Blackadder, Ribac, Unspeakable, AxMi-24

(...ima ih još...)

11.09.2004., subota

Serendipity

Sinoć sam gledala romantičan film. Bio je to jedan od onih ženskih filmova na koje većina pripadnika suprotnog spola napravi izraz dosade na licu. Film nije vrhunsko remek djelo, nije ni posebno dubok, nije ni posebno smiješan. Ali taj film je učinio da se osjećam dobro. Film je priča o sudbini i srodnim dušama, te spletu životnih okolnosti koje nas mogu odvesti do srodne duše. Priča u koju bi mnogi voljeli vjerovati… priča u kakvu ja odavno više ne vjerujem. Pa opet, vjerojatno negdje duboko u meni, postoji ona osoba koja bi voljela da je nekad srela pravu osobu baš u trenutku kad počinje sniježiti, a negdje u pozadini svira romantična glazba…
Bullshit! Nema toga. Sutra ujutro će me opet pljusnuti realan svijet i izbaciti iz romantičnog filma. Al dobro je znati razlučiti to dvoje. Uživaj u filmu dok možeš, nikad ne znaš kad ćeš morati ugasiti tv.
Ali reći ću vam jednu stvar: naći se s pravom osobom ispod zvjezdanog neba, dok padaju zvijezde, ipak je moguće. Kao i trenutak topline dok grliš nekog posebnog u hladnoj noći. I kad nakon puno godina shvatiš da su se sve želje zaželjene te večeri ostvarile, lupi te u glavu da ponekad film i nije tako nemoguć.
Osjećam- i znam- da ti trenuci duboke povezanosti sa stvarima oko nas kakve zapravo jesu – ti kratki bljeskovi shvaćanja- nisu samo mogući danas, već da su vrlo česti. Problem je samo što je o njima vrlo teško govoriti, baš kao i o noćnim snovima i dnevnim sanjarenjima.
Nisam skrenula. Niti sam pijana. Niti malo onako. Bio je to trenutak u kojem sam zastala na vrhu prijevoja, prolazeći neka svoja unutarnja gorja, trenutak u kojem sam mogla vidjeti tako daleko i naprijed i natrag. Svijet je stajao ispred mene i u meni, beskonačan u svim smjerovima.

Ne brini se ako ti se to dogodilo. Zabrini se ako nije.

(inspired by Robert Fulghum)

- 14:19 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      
Opis bloga
Zvuk tišine... jedini koji imate kad ostanete sami sa osobom duboko u vama... možda onda pronađete odgovore koje niste znali naći jer ste bili izgubljeni među ljudima...
Ovaj blog posvećen je takvim trenucima, kada ste daleko od svih... s tišinom oko vas... možda i vama tada padne na pamet neka ludost kao i meni:

Želim osvojiti svijet. A onda ću vidjeti što dalje.
Secrets of life
"Ako nije moguće nekoga potpuno imati, najbolje ga je tada potpuno izgubiti."

"Biti pametan znači razlikovati istine koje treba reći od onih koje treba prešutjeti."

"Umanjimo li svoje Ja, tada može rasti nešto važnije."

"... i živi tako da se ne postidiš ni jedne svoje uspomene."

"Svatko vidi kako izgledaš, ali ih malo zna ono što jesi."

"Nikad nismo toliko sretni, ni toliko nesretni kao što mislimo."

"Da su gnjevni pogledi strijelice, svi bi ljudi bili ubojice."

"Vjera je sposobnost da se podnese vlastita sumnja."

"Razmišljati znači duboko se čuditi."

"Kad svi ljudi jednako misle, znači da nitko puno ne razmišlja."

"Istina je - zabrinutost ubija ljubav."

"Budite realni. Očekujte čuda."

"Strah je samo drugo ime za nesposobnost da ovladamo nastajanjem misli."

"Imamo jako malo mašte za bol koju nanosimo drugima."

"Snovi nikada ne umiru. Umiru samo sanjari."

"Imagination is more important than knowledge."